וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר מוזס על הטענות נגד השר שלום: "לא אשתוק, גם אם אכנס לכלא"

17.12.2015 / 9:27

רעיית שר הפנים, סילבן שלום, התייחסה לטענות שהטריד מינית עובדות שלו וכתבה כי הן נגועות באינטרס. "בסוף אדבר, לכל אחת יש עבר והווה, העובדות עליהן זורמות אליי", צייצה - ומחקה

הקלטה: באדיבות גלצ, צילום: ערוץ הכנסת, צלמי וואלה! NEWS; עריכה: יאיר דניאל

ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של שר הפנים סילבן שלום, התייחסה הבוקר (חמישי) לטענות שבעלה ביצע עבירות מין בנשים שעבדו עמו. לטענתה, ייתכן שהנשים המתלוננות נגועות באינטרס.

"בסוף אני אדבר. לכל אחת יש עבר, הווה. העובדות עליהן זורמות אליי. אין הרי כרגע שום סיכוי לקבל אובייקטיביות ואני גם לא במוד נכון", צייצה מוזס שלום בחשבון הטוויטר שלה. זמן קצר לאחר מכן היא מחקה את הציוץ.

בהמשך כתבה כי היא לא מתכוונת לשבת בחיבוק ידיים נוכח המתקפה על בני משפחתה. "אני כמובן לא מתכוונת לשתוק. החוויה שילדיי נאלצים שוב לעבור, גם אם אכנס לכלא, על שיימינג ולכלוך. אנחנו לא חיים בבית כנסת", צייצה. גם את הציוץ הזה מחקה רעיית השר זמן קצר לאחר מכן.

לקריאה נוספת:
הליגה נגד השמצה נגד קמפיין "השתולים": "הסתה שחוצה את הגבול"
ראש השב"כ לשעבר: "תרומתם של 'שוברים שתיקה' חשובה מאוד"
חרף המלצת ועדת הכלכלה: ראש הממשלה יחתום היום על מתווה הגז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, צפוי להורות למשטרה לפתוח בבדיקת הטענות נגד שלום. ההחלטה בעניין צפויה להתקבל בימים הקרובים. זאת, בין היתר, בעקבות פניות של חברות הכנסת מטעם מרצ - היו"ר זהבה גלאון והח"כיות תמר זנדברג ומיכל רוזין - שדרשו לבדוק את הטענות.

אמש נחשפה בחדשות 10 גרסתה של אישה נוספת שהייתה בקשרי עבודה עם השר שלום וטוענת שניסה לכפות עליה מגע. עדותה של האישה נמסרה למערכת החדשות לפני כמה חודשים, אולם ברקע הפרסומים האחרונים היא התירה לחשוף אותה. עדותה מצטרפת לגרסת עובדת במשרדו של שלום, שטענה כי השר הטריד אותה מינית במשך יותר משנה, ונחשפה אתמול ב"הארץ".

התיק שנסגר ב-2014

סיפרה שהשר שלום ביצע בה מעשים מגונים - ולא התלוננה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

לדבריה, שלום נגע פעמים רבות באיבריה המוצנעים בניגוד לרצונה תוך שהיא הודפת אותו ממנה. היא סיפרה כי הוא ניסה לגעת בה הן במקום העבודה והן כששהו מחוץ למשרד, בין היתר, בבית מלון. כמו כן, טענה כי בחלק מהמקרים הוא ניסה אף להחדיר אצבעות לאיבר מינה כשישבו במושב האחורי של מכונית, אך היא הייתה לבושה בצורה שמנעה ממנו להצליח לעשות זאת. שלום מסר בתגובה ל"הארץ" כי "מדובר בטענות שאין להן שחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully