וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת לשעבר של השר שלום: "הוא נגע בי בניגוד לרצוני יותר משנה"

העובדת שטחה בפני המשטרה מסכת אירועים - שלא חלה עליהם התיישנות - ובהם נגיעות באיבריה המוצנעים הן במשרד והן מחוצה לו - כך דיווח עיתון הארץ. עם זאת, היא מסרבת להגיש תלונה בעניינו

הקלטה: באדיבות גלצ, צילום: ערוץ הכנסת, צלמי וואלה! NEWS; עריכה: יאיר דניאל

עובדת לשעבר במשרדו של שר הפנים סילבן שלום טוענת כי הטריד אותה מינית במשך יותר משנה – כך דווח הבוקר (רביעי) עיתון "הארץ". המקרה הובא לידיעת המשטרה לפני יותר משנה, בתקופת המרוץ לנשיאות, אולם היא סירבה להתלונן נגדו. עם זאת, המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה פנו אליה כמה פעמים על מנת לשכנע אותה להעיד, לאחר שהבינו כי סיפרה לחבריה הקרובים על האירועים לכאורה בסמוך למועד התרחשותם, אך היא הסכימה רק לגולל בפניהם את מהלך האירועים – שלא חלה עליהם התיישנות – ולא להגיש תלונה.

לדבריה, שלום נגע פעמים רבות באיבריה המוצנעים בניגוד לרצונה וכשהיא הודפת אותו ממנה. היא סיפרה כי הוא ניסה לגעת בה הן במקום העבודה והן כששהו מחוץ למשרד, בין היתר, בבית מלון. כמו כן, טענה כי בחלק מהמקרים הוא ניסה אף להחדיר אצבעות באיבר מינה כשישבו במושב האחורי של מכונית, אך היא הייתה לבושה בצורה שמנעה ממנו להצליח לעשות זאת.

היא הוסיפה כי השהות במחיצתו מחוץ למשרד הייתה הקשה ביותר עבורה ולאחריה הייתה נהיית חולה ונעדרת כמה ימים מהמשרד. באותן הזדמנויות היה קורה לה לחדרו ושולח ידיים אל איבריה המוצנעים, בעוד היא מביעה התנגדות ומבקשת שיפסיק. לדבריה, לפני שנדרשה לשהות במחיצתו זמן ניכר מחוץ למשרד ביקשה שיצטרף אליהם עובד נוסף, כדי שתישאר עם שלום לבדה זמן מועט ככל האפשר.

שלום מסר ל"הארץ" כי "מדובר בטענות שאין להן שחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully