וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפרה שהשר שלום ביצע בה מעשים מגונים - ולא התלוננה

7.5.2014 / 15:00

לוואלה! חדשות נודע כי אישה שעבדה עם השר בשנים האחרונות, סיפרה למשטרה על מעשים מגונים מצדו - וסירבה להתלונן. הבוקר הורה וינשטיין לסגור את התיק. "נשים סירבו להעיד"

מערכת וואלה!

תיק הבדיקה נגד השר סילבן שלום נסגר אמנם בהוראת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, אולם קשה להתעלם מהנימוקים שנתן לכך משרד המשפטים בהודעה שפרסם: "על האירוע שמתארת המתלוננת חלה התיישנות", וכן "בדיקת המידע על ידי משטרת ישראל העלתה כי חלקו הוכחש, חלקו אינו מאפשר את איתור הנשים המתוארות בו או פנייה אליהן". בנוסף לכך, נאמר בהודעה כי המידע בחלקו "מוביל אל נשים המסרבות למסור עדות במשטרה".

עוד בוואלה! חדשות:
המתנחלים נגד הקיצונים: "שיסתלקו מיצהר ויעזבו אותנו לנפשנו"
מחדל: פני לוחמים מיחידות מסווגות לא טושטשו
"בירת המהפכה" נפלה: המורדים הסורים מתפנים מחומס

סילבן שלום. נועם מושקוביץ
"חלק מהמידע אינו מאפשר את איתור הנשים". שלום/נועם מושקוביץ

אחת הנשים שמשרד המשפטים התייחס אליהן בנימוקו האחרון עבדה עם השר שלום בשנים האחרונות, כלומר בתקופה שלא חלה עליה התיישנות. היא סיפרה לנציגי המשטרה שהגיעו אליה על מעשים מגונים שעשה בה לכאורה שלום, אולם סירבה בתוקף להגיש תלונה במשטרה. לוואלה! חדשות נודע כי בימים האחרונים נוצר שוב קשר עם האישה, אך היא דבקה בעמדתה ולא הסכימה להגיש תלונה.

התלונה הראשונית נגד שר האנרגיה והמים ייחסה לו עבירות של הטרדה מינית לפני 15 שנה, אולם היא נשללה כבר בראשית החקירה בשל חוק התיישנות. בחודש שעבר החליט וינשטיין להחזיר את התיק לידי המשטרה לנוכח המידע שהתקבל בנוגע לחשדות נוספים שעליהם לא חלה התיישנות. מאז התקבלה התלונה הראשונה נגד השר ניסו במשטרה לאתר נשים נוספות שהוטרדו לכאורה. הניסיונות התמקדו בכמה נשים שהיו עמו ביחסי עבודה בעבר, בניסיון לשפוך אור על דפוס ההתנהגות שלו כלפי נשים שהיו כפופות לו.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד במהדורה:

תושבי יצהר קוראים לגרש את הקיצונים מההתנחלות: "אנשים איבדו את הברקסים שלהם, איפה צמח הטירוף הזה?" לאחר שצעירה בת 22 כתבה בפורום היישוב כי אין לה שום בעיה להרוג חייל צה"ל, במועצה וביישוב דורשים מהקיצונים לעזוב את ההתנחלות. ראש מועצת שומרון, גרשון מסיקה, קרא ל"פרובוקטורים" מיצהר לעזוב את השומרון.

כך פועלת תעשיית חטיפות הנשים באפריקה: שלושה שבועות לאחר שחטפו מאות ילדות מבית ספרן בניגריה, ארגון הטרור בוקו חראם חטף עוד שמונה ילדות. בשנים האחרונות הפכה חטיפת הילדות לתעשייה של ממש. מרבית הנערות שנחטפות נמכרות למשקי בית וזנות כחלק מתעשיית הסחר בבני אדם שמשגשגת באפריקה. חוקרים מעריכים כי למורת המאמץ, לא ניתן יהיה לאתר את הנערות והילדות שחטף הארגון הקיצוני בעשור הקרוב.

גמר גביע המדינה בכדורגל: מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה ייפגשו הערב באצטדיון רמת גן, התל-אביביות יצפו במשחק בטלוויזיה. למה המפגש בכל זאת מסקרן, והאם קריית שמונה שייכת למועדון הקבוצות הגדולות בליגה?

תחזית: הלילה קריר, מחר החורף חוזר עם גשם מקומי וטמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully