וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת שמונה מהנגב מתה ואחותה נפגעה קשה מהרעלת גז במקלחת

12.12.2015 / 16:25

השתיים פונו על ידי משפחתן לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נקבע מותה של בת השמונה. מבדיקה ראשונית עולה כי הן איבדו את הכרתן מהרעלת גז במקלחת שבביתן. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, באר שבע. לירון מולדובן
המשפחה פינתה את הילדות לבית החולים סורוקה/לירון מולדובן

ילדה בת שמונה מתה ואחותה בת ה-11 נפגעה באורח קשה היום (שבת) בעת ששהו במקלחת בביתן שביישוב הבדואי אום בטין שבנגב. מחקירה ראשונית עולה כי שתי האחיות נכנסו להתקלח בביתן ואיבדו את הכרתן, ככל הנראה מהרעלה שנגרמה כתוצאה מדליפת גז מהתנור במקלחת, אותו התקין האב לפני כשנתיים. השתיים פונו בידי משפחתן לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם עדיין מאושפזת האחות הקטנה.

ד"ר יריב פרוכטמן, רופא ילדים בסורוקה סיפר כי "הילדה בת התשע טופלה במיון בחמצן, ומצבה השתפר". לדבריו, "מדובר בהרעלת גז מסוג co, ולאחר שהשתפר מצבה, היא הועברה להמשך טיפול בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב".

בספטמבר האחרון בני זוג בשנות ה-30 לחייהם, יניב יהודה ורחל פרץ, מתו בדירתם בירושלים בעקבות הרעלת גז. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לדירה ברחוב פנים מאירות בעיר ביצעו בהם פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותם. יהודה הוא אזרח צרפתי ופרץ היא אזרחית ארצות הברית. הזוג נשוי במשך שנתיים, ללא ילדים משותפים.

מחקירת המשטרה עלה החשד ששני ברזי גז של הכיריים נותרו פתוחים. גופת הגבר נמצאה במטבח והאישה במיטה. השוטרים סבורים כי בני הזוג שכבו ללא הכרה בדירה לפחות יומיים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"קיוויתי שנשתחרר יחד": עזאם ותראבין העלו זכרונות מתא המאסר המשותף
"מהפך אמיתי": הסכם אקלים היסטורי להגבלת ההתחממות הגלובלית
דני דנון: "האו"ם נחטף על ידי מדינות עם אובססיה לישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully