וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרשלנות: בני זוג מתו מהרעלת גז בדירתם בירושלים

8.9.2015 / 10:40

צוותי מד"א שהוזעקו לדירה ביצע פעולות החייאה בשניים, כבני 30, אך נאלצו לקבוע את מותם. חקירה ראשונית: כיריים שנותרו פתוחים גרמו להרעלה. "בני הזוג שכבו ללא הכרה בדירה לפחות מיום ראשון". צפו בדיווח מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

בני זוג בשנות ה-30 לחייהם מתו הבוקר (שלישי) בדירתם בירושלים בעקבות הרעלת גז. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לדירה ברחוב פנים מאירות בעיר ביצעו פעולות החייאה בבני הזוג, אך נאלצו לקבוע את מותם. בני הזוג הם יניב יהודה ורחל פרץ. יהודה הוא אזרח צרפתי ופרץ היא אזרחית ארצות הברית. הזוג נשוי במשך שנתיים, ללא ילדים משותפים.

מחקירה ראשונית של המשטרה גובר החשד ששני ברזי גז של הכיריים נותרו פתוחים. גופת הגבר נמצאה במטבח והאישה במיטה. השוטרים סבורים כי בני הזוג שכבו ללא הכרה בדירה לפחות מיום ראשון.

צוותי כיבוי וחומרים מסוכנים הגיעו לזירה, וצוות מיוחד ביצע פעולות לניטור הגז בדירה. מדוברות הכבאות נמסר כי שלושה צוותי כיבוי וניטור הגיעו למקום בעקבות דיווח על חשש לחיי אדם, ופרצו לדירה דרך דירה סמוכה. בסריקה שבוצעה בדירה על ידי לוחמי האש, נמצאו יהודה ופרץ מחוסרי הכרה והם הועברו לטיפול צוותי מד"א.

לקריאה נוספת:
בשל אובך כבד: זיהום אוויר גבוה בכל רחבי הארץ
אחיו של מפקד הסיירת שנפל: "המעגל ייסגר כשגופת גולדין תוחזר"
בן 81 נסע בניגוד לתנועה, התנגש בניידת שיטור עירוני - ונהרג

חשד להרעלת גז בדירה בירושלים, ספטמבר 2015. מד"א
זירת האירוע בירושלים, הבוקר/מד"א

מחשש לריכוז מסוכן שיכול לגרום לפיצוץ, פינו לוחמי האש את כל דיירי הבניין וביצעו פעולות לאוורור הדירה והבניין. הכוחות עדיין נמצאים במקום לשלילת חומרים מסוכנים אחרים. לפי הערכה של כוחות ההצלה ועל פי מצב הגופות, הגז היה פתוח שעות ארוכות וסיכן את דיירי הבתים האחרים.

בתחילה חשדו השוטרים כי מדובר בהתאבדות כפולה. "היא עלתה מצרפת והוא מארצות הברית. זוג שמח, ללא ילדים, מאוד נחמדים", סיפרה אחת השכנות. "לא היינו כל כך בקשר. הם היו זוג חמוד ונחמד, צעיר ושמח. לדעתי לא יכול להיות שמדובר בהתאבדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חשד להרעלת גז בדירה בירושלים. ספטמבר 2015. מד"א
כבאי יוצאים מהדירה/מד"א

פרמדיק של מד"א נתנאל רפואה שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו לרחוב הרחנו ריח חריף של גז מהבניין, לוחמי האש פינו את הדיירים מהבניין". הוא ציין כי נכנס עמם לבניין לבוש חליפת מיגון מיוחדת. "בתוך הדירה שכבו גבר ואישה כבני 50 מחוסרי הכרה וללא רוח חיים, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי אבל לצערי נאלצנו לקבוע את מותם בשטח".

עדכון ראשון 09:12

חשד להרעלת גז בדירה בירושלים. ספטמבר 2015. מד"א
חשד להרעלת גז בדירה בירושלים. ספטמבר 2015/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully