וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 81 נסע בניגוד לתנועה, התנגש בניידת שיטור עירוני - ונהרג

שלומי גבאי

8.9.2015 / 8:15

בנימין גראד, תושב בית יצחק, התנגש בניידת שהוזעקה לבחון את כלי הרכב שנוסע בניגוד לתנועה בכביש 2 שליד מחלף ינאי. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. שוטר ופקח עירוני נפצעו באורח בינוני. סרטון שצילמו נוסעות בנתיב הנגדי תיעד את האירוע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום חובבים, עריכה: גדי וינסטוק

בנימין גראד בן 81 מבית יצחק נהרג הלילה (שלישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 2 ממחלף אולגה לכיוון מחלף ינאי שבשרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעו עוד שני בני אדם, שוטר ופקח עירוני, באורח בינוני. הפצועים הם צעיר בן 20 שסובל מחבלות חזה וגפיים וגבר בן 46 שסובל מחבלת ראש. השניים פונו לבית החולים הלל יפה שבחדרה. עקב התאונה, כביש החוף נסגר לתנועה למשך כמה שעות ובהמשך נפתח בחזרה.

מחקירה ראשונית עולה כי כלי הרכב שבו נהג גראד נסע בניגוד לכיוון התנועה והתנגש ברכב שהגיע מולו, ניידת של השיטור העירוני המשולב של אור עקיבא שיצאה לסרוק אחר הרכב שדווח כי נוסע בניגוד לתנועה. בניידת היו שוטר ופקח עירוני שכאמור נפצעו באורח בינוני ופונו לטיפול בבית החולים.

בסרטון שתיעד את האירוע נשמעת שיחה בין שתי נשים היושבות ברכב שנסע בנתיב הנגדי: "אמא'לה, אני לא יודעת אם הוא עשה את זה בכוונה. אני חושבת שהוא לא קולט מה עובר עליו. איך הוא ייצא משם (מהנתיב הנגדי)? הוא לא יכול לצאת", אמרה אחת מהן לחברתה.

בהמשך, אחת מהן מתקשרת למוקד 100 של המשטרה. "אני נמצאת בכביש החוף, אחרי מחלף אולגה, יש פה רכב שנוסע נגד כיוון התנועה", היא נשמעת אומרת. שניות ספורות לאחר מכן מתנגש הרכב בניידת, והבחורה שהתקשרה למוקד צועקת: "אמא'לה, הייתה תאונה".

עוד בוואלה! NEWS:
חשש בישראל: הגבר שנעלם במדינה המוסלמית מעורב בה בפלילים
אחיו של מפקד הסיירת שנפל: "המעגל ייסגר כשגופת גולדין תוחזר"
ארה"ב תתערב במשבר הפליטים באירופה: "נשקול פתרונות"

(עדכון ראשון: 5:32)

תאונת דרכים בכביש 2. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א, דוברות מד"א

"מדובר בתאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב", סיפר חובש בכיר במד"א ליאור אלמקייס, "מעוצמת התאונה אחד מהרכבים עף והתהפך בנתיב הנגדי. נהג הרכב, גבר כבן 81נלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ומותו נקבע בשטח. שני נוסעים שהיו ברכב השני, צעיר כבן 20 וגבר כבן 46 נפצעו באורח בינוני ופונו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הלל יפה".

תאונת דרכים בכביש 2. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully