וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיוויתי שנשתחרר יחד": עזאם ותראבין העלו זכרונות מתא המאסר המשותף

12.12.2015 / 13:00

השניים, שריצו עונשי מאסר בכלא המצרי בגין ריגול, נפגשו בביתו של תראבין בפזורה הבדואית בנגב, שסיפר על התקופה הקשה: "לא הייתה לי מיטה במשך שמונה שנים, עשיתי צרכים בדלי". לדבריו, "חשבתי שרוצים להרוג אותי"

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

עזאם עזאם, שהיה כלוא במצרים במשך שמונה שנים באשמת ריגול לטובת ישראל, ביקר היום (שבת) את עודה תראבין בביתו בפזורה הבדואית בנגב. תראבין שב ארצה לפני יומיים, לאחר שהיה כלוא במצרים במשך 15 שנים – גם הוא באשמת ריגול לטובת ישראל. השניים התחבקו ארוכות והעלו זכרונות מהשבי. "להיות מנותק כל כך הרבה שנים מהמשפחה ומהחופש, זה מאוד קשה", אמר עזאם.

תראבין הסכים עמו ושיתף מעט מהשנים הארוכות בכלא. "שמונה שנים וחצי לא הייתה לי מיטה, ואת הצרכים שלי עשיתי בדלי". הוא תיאר את רגע השחרור המיוחל, שהתקבל אצלו בחשדנות: "שמו לי כיסוי על העיניים ואזיקים, חשבתי שהם רוצים להרוג אותי".

עזאם אמר כי תראבין ישב באותו תא שהה בעצמו קודם לכן, ותראבין גילה ששאב מכך מעט נחמה. "כשבאתי לחדר שלך לראשונה, ראיתי עיתונים ישנים בעברית. זה היה בשבילי כמו אוצר, שמחתי לראות משהו מישראל".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אחרי 15 שנה בכלא המצרי: עודה תראבין שהואשם בריגול שב לישראל
אחרי 15 שנה, לילה ראשון בבית: עודה תראבין מכיר מחדש את משפחתו
בתמורה לתראבין: ישראל תשחרר שלושה אסירים מצרים בשבוע הבא

עזאם עזאם ועודה תראבין במפגש בפזורה הבדואית 12 דצמבר 2015. שי מכלוף
התחבקו דקות ארוכות. עזאם עזאם ועודה תראבין/שי מכלוף

עזאם ידע כי אזרח ישראלי נוסף כלוא במצרים במקביל אליו, וסיפר שכשנרקמה העסקה לשחרורו, "חשבתי שגם האזרח הישראלי השני ישתחרר ביחד איתי והתאכזבתי כשזה לא קרה". הוא אף התפעל מחוזקו של תראבין, וציין כי "אם הוא לא היה חזק, הוא לא היה שורד". תראבין סיפר ששרד בזכות "תקווה ואמונה באלוהים".

עזאם איחל השבוע לתראבין שיצליח לשים את המכשולים מאחוריו. "שיסתכל קדימה ויחזור לחיים הרגילים", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. בני משפחתו של תראבין אמרו במהלך הפגישה היום כי הם מנסים "למצוא לו שידוך בהקדם", כדי שיוכל להמשיך הלאה בחייו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שיסתכל קדימה". עזאם ותראבין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully