וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 15 שנעצר עם סכין הודה בתכנון פיגוע בקריית גת

12.12.2015 / 10:40

הנער נתפס בסמוך לגדר המערכת בחבל לכיש כשברשותו סכין עם להבה באורך 11 ס"מ. בתחילה הכחיש את המיוחס לו וטען כי רצה להיעצר בגלל מצוקה בביתו, אולם לבסוף הודה כי תכנן לדקור יהודים על רקע לאומני

סכין שנתפסה בידי פלסטיני בקריית גת, חשד שהתכוון לבצע פיגוע, דצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
הסכין שנתפסה ברשות הנער/חטיבת דובר המשטרה

פלסטיני בן 15 שנתפס בשבוע שעבר על ידי כוח צה"ל סמוך לגדר המערכת בחבל לכיש שברשותו סכין, הודה אתמול (שישי) בחקירתו כי תכנן לבצע פיגוע. הנער מהיישוב דיר סאמת שליד חברון הכחיש בתחילה את המיוחס לו, אך לבסוף קשר את עצמו לחשדות. הוא צפוי לעמוד בפני כתב אישום בימים הקרובים.

הנער נתפס ביום שישי שעבר כשהוא חמוש בסכין עם להבה באורך 11 ס"מ. בתשאולו בשטח אמר שהגיע לאזור במטרה לבצע פיגוע. זאת, ככל הנראה, על רקע מעצר של קרוב משפחתו בנסיבות דומות. לאחר מכן, הועבר הנער לחקירה.

בחקירה הכחיש הנער את כוונותיו, וטען כי רצה להיעצר על ידי צה"ל בשל מצוקה בביתו. מעצרו הוארך במהלך השבוע כמה פעמים בבית המשפט. אתמול במהלך חקירה הודה בפני החוקרים כי אכן תכנן לבצע פיגוע בקריית גת, ולפגוע ביהודים על רקע לאומני.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
דני דנון: "האו"ם נחטף על ידי מדינות עם אובססיה לישראל"
לראשונה: נשים בערב הסעודית משתתפות בבחירות המקומיות
למרות הביקורת על דבריו: טראמפ שומר על המקום הראשון במרוץ

פצועים מהאירוע החשוד כפיגוע דקירה בקריית גת מפונים לבית החולים ברזילי באשקלון. 21 בנובמבר 2015.. מד"א
פינוי הפצועים מהפיגוע בקריית גת, לפני שלושה שבועות/מד"א

לפני שלושה שבועות בוצע פיגוע דקירה בקריית גת, שבו נפצעו ארבעה בני אדם באורח בינוני. האירוע התרחש בסמוך לכניסה לאצטדיון ברחוב דוד המלך. הפצועים היו גבר בן 51, שתי נשים בנות 56 ו-44 ונערה בת 13. המחבל נתפס בתום מצוד של כחמש שעות, בחצר של אחד הבתים בעיר. לאחר הפיגוע הותקף ונדקר צעיר בדואי, תושב שגב שלום, בשל חשד מצד אזרחים כי הוא המחבל.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully