וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כבר דקרתי, כנסו בו": תיעוד תקיפת הבדואי שנחשד כמחבל

22.11.2015 / 1:15

עוברי אורח בקריית גת תועדו מתנפלים על צעיר משום שחשבו כי הוא המחבל שדקר ארבעה ופצע אותם בינוני. התושבים הניחו לצעיר לאחר שהובהר כי אין לו כל קשר לאירוע, והוא פונה לבית החולים. המשטרה לא תחקור את המקרה

צילום: יותם רונן, בני בן סימון, סרטוני חובבים שהועלו לרשת; עריכה: גדי וינסטוק

הפיגוע שאירע אתמול (שבת) בקריית גת כמעט נגמר באסון נוסף, כשכמה עוברי אורח התנפלו על צעיר בדואי בחשד כי הוא המחבל שדקר ארבעה בני אדם ופצע אותם באורח בינוני. בתיעוד של התקיפה, נשמעים התושבים מעודדים זה את זה לתקוף אותו. אחד מהם זעם כי היה מי ששמר על הצעיר, והתגאה: "אתם עוד מרחמים עליו? אני כבר דקרתי, רדו עליו כולכם". כוחות משטרה שהגיעו למקום אימתו כי אין לו כל קשר לאירוע ואף סייעו בפינויו לבית החולים ברזילי שבאשקלון כשהוא דקור ופצוע באורח קל. ואולם, במשטרה לא פתחו בחקירת התקיפה.

הפיגוע אירע בסמוך לכניסה לאצטדיון ברחוב דוד המלך בעיר. הפצועים, בן 51, בת 56, בת 44 ונערה בת 13, פונו לבית החולים ברזילי שבאשקלון על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א.

אזרחים חושדים בבדואי כמחבל הדוקר מקריית גת – ומכים אותו. ספק 500
התושבים מכים את הצעיר/ספק 500

מקרה דומה שנגמר בטרגדיה אירע לפני כחודש, כאשר מבקש המקלט הבטום זרהום הוכה למוות בתחנה המרכזית בבאר שבע בידי המון זועם, לאחר פיגוע ירי שבו נהרג חייל צה"ל, משום שנחשד כמחבל. הוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע מותו.

זרהום נורה על ידי מאבטח שהיה במקום, זאת כי ששגה בזיהוי וחשד שהוא המחבל. לאחר מכן, הוא הותקף והוכה על ידי הנוכחים מכות ברוטאליות, במהלכן בין היתר הוטח ספסל בראשו המדמם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וכמה חשודים נעצרו, בהם קצין שב"ס וסוהר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חיפושים אחר מחבל שדקר ארבעה בני אדם בקריית גת. 21 בנובמבר 2015.. חטיבת דובר המשטרה,
חיפושים אחר המחבל בקריית גת/חטיבת דובר המשטרה

כחמש שעות לאחר הפיגוע, נתפס המחבל שתקף את הארבעה. במסגרת החיפושים הוקפצו כוחות ימ"מ, מסוקים, נסגרו הכניסות לעיר ונעצרו עשרה שוהים בלתי חוקיים. כמו כן, הלימודים בעיר יתקיימו היום כסדרם. זאת, לאחר שהעירייה הודיעה מוקדם יותר כי ייתכן שיבוטלו אם לא ייתפס המחבל.

המחבל, בן 16 ומתגורר באזור חברון, נתפס כשבאמתחתו סכין מגואלת בדם. "תפסנו את המחבל לאחר סריקות עם הסכין", סיפר מפקד מחוז הדרום ניצב יורם הלוי. "ידענו שהוא באזור. הוא הסתייע בשניים מחבריו שהם שב"חים מאזור חברון. הערכנו שלא יצא מהעיר. כבר בשלב הראשוני, אלו שסייעו לו הודו".

(עדכון ראשון: 22:48)

פצועים מהאירוע החשוד כפיגוע דקירה בקריית גת מפונים לבית החולים ברזילי באשקלון. 21 בנובמבר 2015.. מד"א
פינוי פצועים מפיגוע הדקירה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully