וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: ניצב ריטמן החשוד בעבירות מין נחקר במח"ש

8.12.2015 / 9:45

החוקרים מעמתים את מפקד להב 433, החשוד שהטריד מינית וביצע מעשה מגונה בקצינה, בעדותו של המפכ"ל לשעבר דנינו ובעדויות חדשות של קצינים, שסיפרו שראו אותו מנסה לנשק את המתלוננת. ריטמן האריך בשבוע שעבר את חופשתו כדי לאפשר למח"ש למצות את החקירה

צילום: מור שאולי, עריכה: גדי וינסטוק

רוני ריטמן, שחשוד שביצע עבירות מין בקצינה, נחקר בשעה זו (שלישי) בפעם השנייה במשרדי מח"ש ירושלים. חוקריו מעמתים אותו עם עדויות חדשות שנאספו נגדו בימים האחרונים, ובהם עדויותיהם של קצינים שסיפרו למח"ש כי ראו אותו מנסה לנשק את הקצינה מחוץ למסעדה באילת לפני חמש שנים, ועדותו של המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו, שאמר כי המתלוננת סיפרה לו על ההטרדות שעברה על ידי ריטמן.

ריטמן, מפקד יחידת להב 433, נחקר לראשונה במשרדי מח"ש לפני שבועיים בחשד שהטריד מינית וביצע מעשה מגונה. חוקרי יחידת "חשיפה" במחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים חקרו אותו במשך שבע שעות וחצי, לאחר שקצינה בדרגת רב פקד התלוננה כי לפני חמש שנים הטריד אותה מינית בשני מקרים, ובמקרה אחר ניסה לנשק אותה.

בשבוע שעבר הודיע הניצב החשוד למפכ"ל הנכנס רוני אלשיך כי הוא נענה לבקשתו ומאריך את חופשתו בשבוע נוסף, על מנת לאפשר למשטרה למצות את החקירה המתקיימת בעניינו. ריטמן הודיע אז כי הוא משוכנע שהחשדות יתבררו "כעלילת דם ושחפותו תוכח במהרה, והוא נחוש לתפקידו בהקדם".

לקריאה נוספת:
הניצב החשוד בהטרדה: "אגיע למשרדי בלהב 433 בשבוע הבא כרגיל"
המתלוננת נגד הניצב החשוד בהטרדה מינית עברה בהצלחה פוליגרף
סמפכ"ל פורש, ניצב חשוד: האתגר הראשון של אלשיך - איוש הפיקוד הנעלם

ניצב רוני ריטמן נחקר במח"ש, דצמבר 08 2015. מור שאולי
חקירה נוספת במשרדי מח"ש. ניצב ריטמן, הבוקר/מור שאולי

ריטמן, בן 51, עומד בראש היחידה החוקרת את הפרשות הרגישות ביותר במדינה, כולל חשדות לעבירות מין. הוא נשוי ואב לשניים ומתגורר ביישוב צור יגאל שבשרון. לתפקידו הנוכחי נכנס באוגוסט 2014, בעקבות התפטרותו מהמשטרה של מפקד היחידה הקודם, ניצב בדימוס מנשה ארביב, שנחשד כי קיבל שוחד מהרב יאשיהו פינטו.

בעבר שימש ריטמן מפקד ימ"ר מרכז, מפקד היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (היחב"ל) ובהמשך כראש חטיבת המודיעין של המשטרה. הוא נחשב לקצין מוערך מאוד במשטרה ורבים הופתעו לשמוע כי דווקא הוא נחשד בעבירות מין.

(עדכון ראשון: 08:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully