וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד הניצב החשוד בהטרדה מינית עברה בהצלחה פוליגרף

המתלוננת נגד מפקד להב 433, ניצב רוני ריטמן, עברה בהצלחה בדיקת פוליגרף במח"ש, דבר שמחזק את גרסתה כי הטריד אותה בשני מקרים. בתוך כך, ריטמן נענה לבקשת המפכ"ל המיועד והאריך את חופשתו בשבוע במטרה לאפשר למשטרה למצות את החקירה בעניינו

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

המתלוננת נגד מפקד להב 433, ניצב רוני ריטמן, עברה אתמול (שלישי) בהצלחה בדיקת פוליגרף במח"ש, דבר שמחזק את גרסתה - כך דווח לראשונה בחדשות ערוץ 2. הקצינה בדרגת רב-פקד התלוננה נגדו כי לפני חמש שנים הוא הטריד אותה מינית בשני מקרים ובמקרה אחר ניסה לנשק אותה. ריטמן נחקר בחשד להטרדה מינית ולביצוע מעשה מגונה ובחקירותיו הכחיש את הטענות נגדו וטען כי מדובר במסע נקמה שיזם קצין בכיר המשרת כיום בחטיבת המודיעין באגף החקירות והמודיעין של המשטרה.

עוד בנושא:
לבקשת אלשיך: הניצב החשוד בעבירות מין יאריך את חופשתו מהמשטרה
שוחד, התאבדות ועבירות מין: מה עובר על יחידת העילית של המשטרה?
הניצב החשוד שהטריד מינית קצינה: מפקד להב 433 רוני ריטמן

רוני ריטמן, ניצב במשטרה שנחקר במח"ש בחשד לעבירות מין. 29 בנובמבר 2015. שלומי גבאי
ניצב ריטמן מחוץ לביתו לאחר פרסום החשדות, בשבוע שעבר/שלומי גבאי

בתוך כך, ריטמן הודיע אתמול למפכ"ל המיועד רוני אלשיך כי הוא נענה לבקשתו והחליט להמשיך את חופשתו בשבוע. זאת במטרה לאפשר למשטרה למצות את הבדיקה המתקיימת בעניינו. ריטמן הדגיש בפני אלשיך כי הוא משוכנע שהחשדות יתבררו "כעלילת דם ושחפותו תוכח במהרה, והוא נחוש לתפקידו בהקדם".

ריטמן נחקר ביום רביעי האחרון במשך שבע שעות וחצי על ידי חוקרי יחידת "חשיפה" במחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים. עם סיום חקירתו, הוא שוחרר לביתו והוצא לחופשה, ובמקביל נאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת. במהלך החקירה הוטחו בריטמן עדויות של שתי קצינות שהיו עדות לאירוע הנשיקה, אולם הוא עמד על כך שלא היו דברים מעולם.

(עדכון ראשון: 20:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully