וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שערורייה נוספת": קמפיין שלטי חוצות נגד ח"כ חזן באריאל

4.12.2015 / 15:00

בעלי חברת פרסום המסוכסך הח"כ על רקע כספי, העלה קמפיין נגטיבי בעיר מגוריו בצל השעייתו על ידי ועדת האתיקה. באחד השלטים הוא נראה לצד הכיתוב: "ח"כ חזן יושעה לחודש"

מערכת וואלה!

על רקע הדחתו מוועדות הכנסת: קמפיין שלטי חוצות נגד ח"כ חזן באריאל

תושבי אריאל התעוררו הבוקר (שישי) וראו ברחבי העיר קמפיין שלטי חוצות נגד חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד). המודעות בנוגע לפרלמנטר הצעיר, תושב העיר שהושעה השבוע מפעילות בכנסת במשך חודש על ידי ועדת האתיקה בגין דבריו נגד ח"כ קארין אלהרר ועבר לכאורה עבירה פלילית כשהעביר תצהיר שקרי למבקר המדינה, כוללות את הפרשות שבהן נקשר שמו של חזן בחודשים האחרונים.

השלטים נפרסו בנקודות שונות בעיר. על אחד מהם פורסמה תמונתו ולצדה הכיתוב: "שערורייה נוספת, ח"כ חזן יושעה לחודש". על שלט אחר מופיעים פרסומים בתקשורת הקשורים בהסתבכויות אחרות של הח"כ.

לקריאה נוספת:
הערכה: היועץ המשפטי יורה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ חזן
חזן הכחיש כי לעג לאלהרר: "מכפישים את שמי, דמי מותר"
ח"כ שלח: "אורן חזן הוא בושה בעצם נוכחותו במליאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט החוצות שנתלה הבוקר, אריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעומד מאחורי הפרסום היא חברת הפרסום "מבט", שלבעליה יש חשבון פתוח עם ח"כ חזן. מוקי גרוסברג החל לפרסם בחודש יולי השנה הודעות על התנהלותו של חזן, ובכלל זה טענות על כך שלא שילם לו בעבור עבודה. "חבר הכנסת הצדיק הידוע, איש ישר ונקי כפיים, אורן חזן, פרסם בחברת 'מבט ראשון פרסום חוצות', שנמצאת בבעלותי, את מסעדת הבשרים שהייתה בבעלותו באריאל. הפרסום בוצע בסוף שנת 2011 ותחילת 2012 בהתאם להסכם שנחתם בינינו. אורן העביר שלוש המחאות על סך 3,480 שקלים בגין הפרסום. כל ההמחאות בוטלו זו אחר זו במועד הפירעון", כתב בפייסבוק.

לדבריו, באותה תקופה "הצעתי לו לפרוס את חובו בתשלומים נוחים, אבל הוא דוחה ומתחכם כל הזמן בתירוצים מטופשים: 'אני חולה', 'אני בחו"ל', 'מחר, מחרתיים, תהיה סבלני'". לטענתו, הוא גם שוחח עם עוזריו הפרלמנטריים של ח"כ חזן, והפגישה שקבע עמם בנושא בוטלה לבסוף

אורן חזן ב ישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
"ההמחאות בוטלו במועד הפירעון". ח"כ חזן/נועם מושקוביץ

דוברו של ח"כ חזן מסר אז בתגובה: "מדובר באדם שהגיח לפתע ללא כל טענה מוקדמת, משום מקום, לאחר ארבע שנים, ורק לאחר שח"כ חזן נבחר לכנסת. האיש חשב שמצא דרך קלה לקבל לעצמו כספים שלא מגיעים לו עבור עבודה שלא ביצע, לאחר שהובהר לו מעורך הדין של החברה שלא מגיע לו שום תשלום - בטח מח"כ חזן. הוא מנסה לעשות כסף קל שלא כדין באמצעות שקרים הכפשות, ולא בדרך חוקית ומקובלת שבה היה פועל במידה ואכן מגיעים לו כספים".

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של גרוסברג, אולם לאור פרסומים אלו ניתן להניח שהסכסוך הכספי ביניהם טרם הגיע לסיומו ח"כ חזן סירב להתייחס לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully