וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מצבור תלונות: ועדת האתיקה השעתה את ח"כ חזן לחודש מהכנסת

2.12.2015 / 14:51

חבר הכנסת מהליכוד הושעה מדיונים במליאה ומהוועדות, לאחר שהצטברו נגדו תלונות רבות בוועדת האתיקה. בין היתר, לעג בשבוע שעבר לח"כ קארין אלהרר בשל נכותה וננזף בשל כך על ידי ראש הממשלה

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

(ח"כ חזן התנצל במליאת הכנסת: "לא הייתה לי כוונה לפגוע")

ועדת האתיקה של הכנסת השעתה את ח"כ אורן חזן (הליכוד) ממליאות הכנסת ומהוועדות למשך חודש, לאחר שהצטברו תלונות רבות נגדו. חזן היה מעורב, בין היתר, בעימות עם יור הכנסת יולי אדלשטיין לפני כחצי שנה, ובשבוע האחרון ננזף בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שלעג לח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) בשל מוגבלותה.

לפני כשבוע ציין ראש הממשלה כי שוחח עם חזן בטלפון על הנושא. "אני לא יכול לסבול גזענות, אני לא יכול לסבול אפליה, אני לא יכול לסבול התעמרות, לא נגדכם ולא נגד אף אחד. היום בכנסת קרה משהו, משהו חמור", אמר. "ביקשתי לבדוק את הפרטים והם אכן התבררו. חבר כנסת בסיעתי אמר דבר פסול לחברת הכנסת קארין אלהרר, דבר שאסור היה להיאמר ואני מגנה אותו בכל פה. אני התקשרתי לאותו חבר כנסת ונזפתי בו ואמרתי לו שהדברים הללו אסור שיישמעו".

חזן, מצדו, טען בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי לא לעג לאלהרר וכי "מכפישים" את שמו. "אני מעולם לא לועג על נכויות על אנשים", טען ח"כ חזן. "אני רואה איך מכפישים אותי בכל מקום ודמי מותר. היא הולכת ומלכלכת עליי. מי שבא ומעליל עליי עלילות אז הוא שקרן. אם יש מישהו בציבור שנפגע מהסיפור הזה, על אף שהטעו אתכם, אני לוקח אחריות אישית ואני מתנצל. לא לשם כיוונתי, לא זו הייתה הכוונה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
האב לחמישה שביצע את הפיגוע בתל אביב: "מתנצל על מה שעשיתי"
ח"כ גטאס חשף פרשה ביטחונית חמורה בכנסת: "שב"כ מנסה לכסות מחדלים"
קצין בכיר במטכ"ל: "לא זזים סנטימטר בסוריה בלי לעדכן את ארה"ב"

ח"כ אורן חזן עייף בוועידת הכספים במהלך ליל הדיונים על התקציב, נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
מושעה לחודש. חזן/נועם מושקוביץ

הסערה החלה כשבמהלך ההצבעה על תיקון חוג הגיוס בקריאה שנייה ושלישית בין שני לשלישי, ח"כ חזן צעק חזן לעבר אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?", בהתייחסותו לבקשתה של חברת הכנסת הסובלת מניוון שרירים מח"כ עיסוואי פריג' (מרצ) להצביע עבורה במהלך כמה הזדמנויות בשבוע שעבר, אז התקיים מרתון של דיונים והצבעות על תקציב המדינה. ח"כ חזן התעקש כי ח"כ פריג' ביצע הצבעה כפולה באותו דיון וקרא לבדוק את המקרה.

כמו כן, בחודש יוני סיפרו נודע לוואלה! NEWS כי לאחר שחזן לא עמד בסיכומים, ונמנע מלהודיע שהוא משעה את עצמו, הודיע לו יו"ר הכנסת על השעייתו. אלא שאז, כך לפי גורמים בסביבתו של אדלשטיין, התקשר חבר הכנסת לאדלשטיין. עוזרו של היו"ר ענה לטלפון, וחזן, כך מספרים הגורמים, החל לצעוק עליו. "מה עשיתם לי?", זעם חזן, ואיים: "מעכשיו אתחיל לחפש סיפורים על יו"ר הכנסת ולא אהסס לעשות בהם שימוש".

לפני כן זימן יו"ר הכנסת את חזן, שמשמש בין השאר גם כסגנו, לשיחת בירור לאור ממצאי התחקיר בעניינו שפרסם אז העיתונאי עמית סגל בחדשות 2, ולפיהם ניהל לכאורה קזינו, צרך סמים קשים ושילם בעבור שירותי זנות. לפי לשכתו של אדלשטיין, יו"ר הכנסת הביע באוזניו תקווה כי ינקה את שמו ומסר לו כי בשל "האווירה הציבורית שנוצרה, לא ינהל את ישיבות מליאת הכנסת עד להודעה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully