וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי חברה לשלטי חוצות: "ח"כ אורן חזן מתחמק מתשלום"

11.7.2015 / 20:45

בעל החברה פרסם פוסט בפייסבוק ובו טען שלא קיבל תשלום על פרסום מסעדה שהייתה בבעלות חבר הכנסת לפני ארבע שנים. אם לא ייענה, הוא מאיים לפרסם על שלטים: "ח"כ אורן חזן, גם רמאי וגם שקרן". דוברו של חזן: "זה איש שמנסה לעשות כסף קל"

ח"כ אורן חזן באירוע לציון יום העצמאות של ארה" ב בבית השגריר בהרצליה פיתוח, 1.7.15. עידו ארז,
"נתחיל בפייסבוק ונמשיך בשלטים עד שהטיפוס הזה ישלם את חובו". ח"כ חזן/עידו ארז

מוקי גרוסברג, בעלי חברה לשלטי חוצות, טען בהודעה שפרסם אתמול (שישי) בדף הפייסבוק שלו כי חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) מתחמק מתשלום על שירותי פרסום שקיבל מהחברה לפני ארבע שנים. "לא אעייף אתכם בסיפורים, בשקרים ובבדותות של כבוד חבר הכנסת הנכבד, חבר ועדת החוץ והביטחון", כתב גרוסברג. "אין לי כל כוונה להרע לו, אלא רק לקבל את כספי".

"החלטתי לעשות את מה שאני יודע לא רע וזה פרסום חוצות", הוסיף. "אז אני מעלה את הפוסט הזה עם צילום של ההסכם ושל השלט שפורסם. נתחיל בפייסבוק ונמשיך בשלטים בכל רחבי הארץ עד שהטיפוס הזה ישלם את חובו, ויבין שאי אפשר לרמות את כולם כל הזמן". על פי הפרסום בפייסבוק, השלטים שמתכנן גרוסברג לפרסם יישאו את המילים: "ח"כ אורן חזן, גם רמאי וגם שקרן".

עוד בוואלה חדשות:
סערה בכנסת: ח"כ חזן צעק להרצוג "פחדן" - והוצא מהמליאה
וינשטיין אישר: חקירה נגד ח"כ חזן בחשד לתקיפת ראש העיר אריאל
טענות חדשות נגד אורן חזן: "אין מצב שהוא עובר לידך ולא נוגע"

החוב של ח"כ אורן חזן למוקיחבר הכנסת הצדיק הידוע איש ישר ונקי כפיים אורן חזן פרסם בחברת "מבט ראשון פרסום חוצות " אשר נמ...

Posted by Muki Grossberg on vendredi 10 juillet 2015

לדברי גרוסברג, "חבר הכנסת הצדיק הידוע, איש ישר ונקי כפיים, אורן חזן, פרסם בחברת 'מבט ראשון פרסום חוצות' אשר נמצאת בבעלותי את מסעדת הבשרים שהייתה בבעלותו באריאל. הפרסום בוצע בסוף שנת 2011 ותחילת 2012 בהתאם להסכם שנחתם בינינו. אורן העביר שלוש המחאות על סך 3,480 שקלים בגין הפרסום. כל ההמחאות בוטלו זו אחר זו במועד הפירעון".

"הצעתי לו לפרוס את חובו בתשלומים נוחים, אבל הוא דוחה ומתחכם כל הזמן בתירוצים מטופשים, 'אני חולה', 'אני בחו"ל', 'מחר, מחרתיים, תהיה סבלני'", הוסיף גרוסברג. לטענתו, הוא גם שוחח עם עוזריו הפרלמנטריים של ח"כ חזן, והפגישה שקבע עמם בוטלה לבסוף.

דוברו של ח"כ חזן מסר בתגובה: "מדובר באדם שהגיח לפתע ללא כל טענה מוקדמת, משום מקום, לאחר ארבע שנים, ורק לאחר שח"כ חזן נבחר לכנסת. האיש חשב שמצא דרך קלה לקבל לעצמו כספים שלא מגיעים לו עבור עבודה שלא ביצע, לאחר שהובהר לו מעורך הדין של החברה שלא מגיע לו שום תשלום - בטח מח"כ חזן. הוא מנסה לעשות כסף קל שלא כדין באמצעות שקרים הכפשות, ולא בדרך חוקית ומקובלת שבה היה פועל במידה ואכן מגיעים לו כספים".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully