וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע תקיפות רוסיה בסוריה: סגן הרמטכ"ל ייפגש עם מקבילו הרוסי

1.10.2015 / 20:02

שבועיים אחרי פגישת איזנקוט עם מקבילו הרוסי, ייפגש האלוף יאיר גולן ביום שלישי הקרוב עם עמיתו ניקולאי בוגדנובסקי בבסיס הקריה. השניים ידונו על תיאום הפעילות של ישראל ורוסיה באזור

עריכה: טל רזניק, צילום: רויטרס

(צפו: פגישת ראש הממשלה נתניהו ונשיא רוסיה פוטין במוסקבה לפני כשבועיים)

אלוף פיקוד צפון, יאיר גולן בסיור מוסק עם רוה"מ בנימין נתניהו בגבול המזרחי עם ירדן, ספטמבר 2015. ראובן קסטרו
אלוף יאיר גולן/ראובן קסטרו

סגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן ומקבילו הרוסי, גנרל ניקולאי בוגדנובסקי, ייפגשו ביום שלישי הקרוב - כך נמסר היום (חמישי) מדובר צה"ל. פגישתם באה כשבועיים לאחר ביקורו של הרמטכ"ל גדי איזנקוט ברוסיה, שם נועד עם מקבילו הרוסי גנרל ואלרי גראסימוב בנושא המעורבות הרוסית בסוריה. גולן ובוגדונובסקי, שייפגשו בבסיס הקריה שבתל אביב, כחלק מביקור בן יומיים של משלחת צבא רוסיה בישראל, עתידים לדון בתיאום הפעילות של ישראל ורוסיה באזור המזרח התיכון.

לפני כשבועיים נפגשו איזנקוט וגראסימוב והסכימו על הקמת צוותי עבודה, שבראשם יעמדו סגני הרמטכ"לים של שני הצבאות. איזנקוט התלווה לביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו ברוסיה, שבמהלכו דן עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה בתיאום בין המדינות ברקע המעורבות של רוסיה בסוריה.

עוד בוואלה! NEWS:
"אובמה סירב להתחייב שיטיל וטו בהצבעה באו"ם"
חוליית דאעש בצפון: "הם היו מוכנים לשעת השי"ן"
נועם נהרג ברומניה, הוריו רוצים את זרעו: "זכר אחרון ממנו"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רוסיה החלה אתמול במבצע צבאי נגד דאעש בסוריה. מאז היא ערכה עשרות גיחות שבמהלכן ביצעה תקיפות רבות נגד יעדי דאעש, לדבריה. עם זאת, גורמים ישראליים, סוריים ואמריקניים טוענים כי היעדים שהותקפו היו ארגוני מורדים שנתמכים על ידי המערב. גורמים בכירים בירושלים העריכו היום כי מוסקבה מכינה את הקרקע לפעולה קרקעית בצפון סוריה ונמנעת מפגיעה במטרות של דאעש.

התיאום הביטחוני בין רוסיה וישראל עשוי אמנם לפתור חיכוך בין הצבאות, אך במערכת הביטחון השמיעו חששות לפיהם הצבא הרוסי עלול לשבש את המכ"מים של צה"ל בצפון ולמנוע בכך איסוף מידע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully