וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליית דאעש בצפון: "הם היו מוכנים לשעת השי"ן"

1.10.2015 / 18:09

מפקח סוזנה זנדר, סגנית ראש מחלק מיעוטים בימ"ר צפון, חושפת פרטים מחקירת החוליה בשירות דאעש, שנגד חבריה הוגש כתב אישום. "זאת פרשה מסועפת. פעיל דאעש ישראלי עודד אותם ותכנן יחד איתם את הפיגועים", אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

"הם היו מצוידים בכלי נשק, והתכוננו ככל שניתן לביצוע פעילות בשעת השי"ן" - כך תיארה היום (חמישי) מפקח סוזנה זנדר, סגנית ראש מחלק מיעוטים בימ"ר צפון, את חוליית דאעש שפעלה באזור נצרת ותכננה לפגוע במטרות ביטחוניות בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

מוקדם יותר הותר לפרסום כי שב"כ וימ"ר צפון חשפו חוליה של דאעש שפעלה באזור נצרת במטרה לפגוע ביעדי צה"ל ומשטרה. בחודש האחרון נעצרו שבעה מחברי החוליה, תושבי הצפון, שחלקם התאמנו בירי. נגד השבעה הוגש היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת. לחמישה מתוך שבעת הנאשמים יש עבר פלילי של עבירות ביטחוניות. ארבעה מהם מואשמים בהתארגנות טרור ובהקמת חוליית דאעש בישראל במטרה לבצע פעולות טרור.

לקריאה נוספת:
שני ישראלים מואשמים שניסו להצטרף לשורות דאעש
שלוש שנות מאסר לצעיר ישראלי שהצטרף לדאעש בסוריה
מערכת הביטחון: 35 ישראלים הצטרפו לדאעש בחודשים האחרונים

חשודים במעורבות בחוליית דאעש בישראל, בימ"ש מחוזי נצרת, 1 באוקטובר 2015. שלומי גבאי
חברי החוליה שנעצרו/שלומי גבאי

"מדובר בחוליית דאעש שפעלה באזור נצרת ועסקה באיסוף אמל"ח ואימוני ירי", סיפרה זנדר בריאיון. "מדובר בחקירה מסועפת ומסובכת שנוהלה על ידי ימ"ר צפון ושב"כ. מטרת החוליה הייתה לפגוע במטרות משטרתיות וצבאיות" . זנדר הרחיבה על הקשר עם דאעש: "מדובר בעבירה של מגע עם סוכן זר. הם היו בקשר עם תושב ישראל שיצא לחו"ל על מנת להצטרף לכוחות דאעש. אותו פעיל עודד אותם ותכנן יחד איתם את הפיגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully