וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח אשתו: "התכוון להתאבד ונפל עליה עם סכין"

המשטרה מבקשת לשלוח את בן ה-37 מבת ים, שחשוד כי שיסף את גרונה של אשתו הלילה בביתם, לבדיקה פסיכיאטרית. בחקירתו טען כי אשתו התעמרה בו בתקופה האחרונה אחרי שזכתה באזרחות ישראלית והוסיף שלא התכוון לפגוע בה. בעבר טופל על ידי הרווחה בשל שימוש בסמים

עריכה: ניר חן, צילום: דוד קורן

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בשבעה ימים את מעצרו של תושב בת ים בן ה-37 החשוד ברצח אשתו הלילה בביתם שבעיר. המשטרה ביקשה לשלוח את האיש לבדיקה פסיכיאטרית בטרם העמדתו לדין. גופת האישה בת ה-31 תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו-כביר. במהלך הדיון הבעל טען להגנתו כי הוא לא התכוון לפגוע בה אלא בעצמו.

עו"ד ענבר גולן מהסניגוריה הציבורית, אשר מייצגת את החשוד, אמרה כי מרשה הבהיר בחקירתו שבתקופה האחרונה נהגה אשתו להתגרות בו, במיוחד אחרי שזו זכתה לקבל אזרחות ישראלית. לגרסתו, את הסכין - שאיתה לכאורה הוא שיסף את גרונה של אשתו, לקח החשוד על מנת לאיים עליה שהוא עומד להתאבד. אז, כך לפי הבעל, הוא מעד ממזרון המיטה, ופגע בה. עוד הוסיפה הסנגורית, כי את הטענה הזו מחזקת העובדה שעל גופתה של המנוחה נמצאה דקירה אחת בלבד. החשוד הביע הסכמה להסתכלות פסיכיאטרית.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה פשטה על בית חולים בחיפוש אחר חשוד בהשלכת בקבוק תבערה
ליברמן: "על נתניהו לבקש סליחה מאזרחי ישראל ולהתפטר"
מאסר עולם לאזרח קונגו שרצח את זהבה צ'קול והשליך את גופתה מהחלון

"חשוב שהוא יוחזק בתנאים שהולמים את מצבו הנפשי", אמרה והוסיפה: "החשוד שיתף פעולה ומסר גרסה. ספק אם בסופו של יום יעמוד נגדו סעיף רצח, וייתכן שזה יומר להריגה. על היחידה החוקרת לבחון את גרסתו".

הארכת מעצר חשוד ברצח אישתו בבת ים, בית משפט השלום ת"א. ספטמבר 2015. ניב אהרונסון
החשוד ברצח בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה בבת ים ולא התקבלו פניות בנוגע לאלימות או למצוקה אחרת, אולם החשוד עצמו טופל על ידי הרווחה לפני כמה שנים בשל שימוש בסמים. ילדיהם של השניים, בני 4 ו-10, שהיו בבית בזמן האירוע, הועברו לאחריות עובדים סוציאליים ממחלקת הרווחה העירונית, שמלווים אותם ומעניקים להם סיוע פיזי ונפשי.

האם התגוררה ללא קרובי משפחה בארץ, ואילו הוריו של החשוד גרים בקריית שמונה. גורמי רווחה יצרו עמם קשר על מנת להודיע להם את הבשורה הקשה. אם יימצא כי אין קרובי המשפחה המסוגלים לטפל בילדים הם יועברו למקלט חירום עד לאיתור משפחת אומנה מתאימה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גבר רצח את אשתו ברחוב מבצע סיני בבת ים, 17 בספטמבר 2015. אבי כהן
הבניין שבו התגוררה המשפחה בבת ים/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully