וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב בת ים התקשר למשטרה: "רצחתי את אשתי"

שוטרים שהגיעו הלילה לבית, מצאו את האישה בת 31 ללא רוח חיים כשגרונה משוסף, ואת שני ילדיהם, בני 4 ו-10, בוכים לאחר שככל הנראה היו עדים למעשה. הגבר בן 37 הודה בביצוע הרצח ונעצר. צפו בדיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן, צילום: דוד קורן

תושב בת ים בן 37 התקשר הלילה (חמישי) בסביבות השעה 3:00 למוקד המשטרה ודיווח כי רצח את אשתו. שוטרים שהגיעו לבית ברחוב מבצע סיני מצאו את האישה, בת 31, שוכבת בסלון הבית ללא רוח חיים לאחר שגרונה שוסף. בבית שהו באותה העת גם שני ילדיהם של בני הזוג, בני ארבע ועשר, שפרצו בבכי כאשר הגיעו השוטרים וככל הנראה היו עדים לרצח.

האב, שעמד בסמוך לגופת אשתו כשעל ידיו כתמי דם, הודה מיד בביצוע המעשה ונעצר. הוא יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום שבתל אביב. במשטרה אומרים כי הם לא יודעים לפי שעה מה המניע למעשה, ואף מציינים כי בעבר לא הוגשו תלונות נגד בני הזוג.

החוקרים בפיקודו של מפקד מרחב איילון, ניצב-משנה נתן בוזנה, פתחו בחקירה והם מנסים להבין מה גרם לאב לרצוח את אשתו לעיני שני ילדיהם.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: גבר מפתח תקווה שיסף את גרונה של זוגתו לעיני בנה
קשר כלב בשרשראות וגרר אותו עם רכבו - עד שמת. תיעוד
תושב תל אביב הורשע ברצח חברו בשל חוב של 300 אלף שקל

גבר רצח את אשתו ברחוב מבצע סיני בבת ים, 17 בספטמבר 2015. אבי כהן
הילדים שהו בבית בזמן הרצח. בת ים, היום/אבי כהן

ממד"א נמסר כי בשעה 03:02 נמסר למד"א מרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה בדירה ברחוב מבצע סיני בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי מצאו אישה כבת 31 ללא רוח חיים עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. הם קבעו את מותה במקום.

פרמדיק מד"א מייק פרז סיפר: "בדירה שכבה אישה כבת 31 עם סימני אלימות בפלג גופה העליון ניסינו לבדוק אם ניתן להציל אותה, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גבר מפתח תקווה חשוד ששיסף את גרונה של אשתו לעיני ילדה בן החמש, ספטמבר 2015. אבי כהן
הדירה בפתח תקווה שבה אירע הרצח ביום שישי האחרון/אבי כהן

רק ביום שישי האחרון אירע מקרה דומה, כאשר גבר מפתח תקווה רצח על פי החשד את בת זוגו. שוטרים שהגיעו לדירה ברחוב רוטשילד בעיר, בעקבות שיחה של החשוד למוקד 100, מצאו את גופתה של האישה, כבת 30, כשעליה סימני אלימות בפלג גופה העליון, ולצדה ילדה בן החמש מנישואים קודמים.

לפי החשד, הגבר שיסף את גרונה של זוגתו לעיני הילד. חוקרים ממשטרת פתח תקווה, בפיקודו של סגן ניצב טל פיקרביץ', חוקרים את נסיבות הרצח. החשוד, בן 37, נעצר.

הנרצחת היא עולה חדשה מברית המועצות לשעבר. שוטרי מרחב שרון, בפיקודו של תת-ניצב קובי שבתאי, שהגיעו לזירה, נחשפו למחזה מחריד: אישה שכבה בשלולית דם כשגרונה משוסף ולצדה הילד ממרר בבכי. אנשי מגן דוד אדום ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. מחלקת הרווחה של עיריית פתח תקווה הוזעקה כדי לטפל בילד, שהיה עד לרצח.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully