וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר כלב בשרשראות וגרר אותו עם רכבו - עד שמת. תיעוד

16.9.2015 / 14:21

צעיר פלסטיני תועד השבוע כשהוא מתעלל בכלבו על ציר תנועה בסמוך לגבעת זאב שליד ירושלים. עוברי אורח דיווחו למשטרה והוא נעצר. לטענתו, עשה זאת מכיוון שהכלב היה חולה והיווה מטרד. בהמשך היום יובא להארכת מעצר

עריכה: גדי וינסטוק

"מעולם לא נתקלנו בכזו אכזריות" – כך טוענים חוקרי תחנת שפט בנוגע לתיעוד של מקרה התעללות שבו חזו השבוע. בתיעוד, שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראה מוסטפא סוס, צעיר פלסטיני, קושר כלב בשרשראות לרכבו על ציר תנועה בסמוך לגבעת זאב הסמוכה לירושלים. לאחר מכן הוא נוסע מהמקום תוך שהכלב קשור למכוניתו. מאוחר יותר נמצא הכלב כשהוא מוטל על הכביש בסמוך למושב גבעון. אנשי השירות הווטרינרי האזורי הגיעו למקום וקבעו את מותו.

עוברי אורח שהבחינו בנעשה העבירו תלונה למוקד 100. השוטרים איתרו את הצעיר ועצרו אותו. בחקירתו הוא הודה במעשה. לדבריו, הוא עשה זאת מכיוון שהכלב היה חולה והיווה מטרד לבני ביתו. הוא הסביר כי משלא הגיעו אנשי השירות הווטרינרי לביתו כדי לטפל בכלב, החליט לעשות את המעשה.

במהלך היום (רביעי) יובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרו. פרקליטו, עו"ד אכרם חליחל, טען היום כי "מחוסר ברירה הוא ביצע את האקט הפיזי (בכלב - י"א) ולא התכוון להתעלל בו".

ח"כ איציק שמולי (העבודה) כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "המניאק הזה צריך להירקב בכלא. בקרוב נשלים את החקיקה שלנו להחמרת הענישה על מתעללים בבעלי חיים".

עוד בוואלה! NEWS:
"איום על ישראל": נתניהו ידון עם פוטין במוסקבה על הסיוע לאסד
נתניהו: "נשנה מדיניות נגד מיידי אבנים – גם בנגב ובגליל"
"עשו עלינו קופה": הרכבת הפעילה "נוהל יום א'" וחיילים נאלצו לשלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully