וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב תל אביב הורשע ברצח חברו בשל חוב של 300 אלף שקל

16.9.2015 / 11:45

ארז שמיל הורשע ברציחתו של מאיר לוי, שממנו לווה כסף, בשנה שעברה בחולון. על פי האישום, ירה בו למוות ביום שבו היה אמור לפרוע את החוב. השופטים הודיעו כי בכוונתם להטיל עליו מאסר עולם

צילום: מאצ'י הוף עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (רביעי) את ארז שמיל, תושב העיר כבן 40, ברצח מאיר לוי בשנה שעברה בחולון. לפי כתב האישום, לווה שמיל מהנרצח, שעמו היה בקשר חברי, 300 אלף שקלים, וירה בו למוות בתאריך שבו היה אמור לפרוע את החוב. שמיל זוכה מעבירת שיבוש הליכי משפט. השופטים הודיעו כי בכוונתם להטיל עליו מאסר עולם.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד אסף שביט מפרקליטות מחוז תל אביב. מהאישום עולה כי ביום הרצח יצאו שמיל ולוי ממשרד בבית העלמין בחולון כשהם בגילופין ונסעו יחד במשך כשעתיים. שמיל, אשר החזיק באקדח שלא כדין, החליט לפי האישום לנצל את המצב ולירות בלוי, על רקע החוב. בשלב מסוים במהלך הנסיעה תפס שמיל את עמדת הנהג, על מנת להוביל את לוי למקום בו לכאורה מימש את כוונת הרצח. סמוך לשעה 1:00 בלילה התנגש בחומת בניין בבת ים. כתוצאה מהתאונה, ניזוק כלי הרכב באופן משמעותי והשניים נפגעו.

לאחר מכן פתח שמיל בנסיעה במהירות גבוהה אל שדה פתוח בסמוך לחולון, שם ירה בראשו של לוי קליע אחד אשר הביא למותו. לאחר מכן, גרר את גופתו של לוי בשדה, לאורך כ-20 מטרים, והחביא אותה. כמו כן, הוא נטל שעון "רולקס", טבעת ומכשיר טלפון סלולרי מגופתו של לוי, כדי ליצור מצג שווא כי המנוח נשדד ונהרג באופן אקראי.

עוד בוואלה! NEWS:
שינוי נהלים למוסלמים ועליית השר אריאל: הסיבות למהומות בהר הבית
כך הביאה בת ה-13 למעצר הגבר החשוד שהטריד אותה מינית
חיסול כפול בצפון: אב ובנו נורו למוות ברכבם

מהנדסי הונדה סייעו בפענוח רצח מאיר לוי. חטיבת דובר המשטרה
רכבו שלו מאיר לוי כפי שנמצא על ידי המשטרה/חטיבת דובר המשטרה

בהמשך אף יצא שמיל במכונית לכיוון יפו, על מנת להעביר אותה לאזור אחר, לשם הסוואת המעשה. עם זאת, בשל מצבו של כלי הרכב לאחר התאונה, לא היה ניתן להמשיך בנסיעה, ושמיל נטש אותו ביפו.

כיממה לאחר שנעלם, דיווחו בני משפחתו של לוי למשטרה על היעדרותו. משטרת מרחב אילון פתחה בחיפושים וביצעה פעולות חקירה על מנת להביא לאיתורו. איכון הטלפון הנייד אפשר לחוקרים לשרטט את נתיב הנסיעה של לוי ושמיל מאולם השמחות ועד לחניון אגד בחולון על גבול ראשון לציון, שם נותק מכשיר הטלפון של לוי. במהלך החקירה, אותרה מכוניתו של לוי חונה ברחוב ביפו, כשניכר עליה שעברה תאונה קשה, כריות האוויר נפתחו וכתמי דם נמצאו בתוך כלי הרכב.

לפי אישום נוסף, בעת שהיה עצור לצורך חקירתו, שוחח שמיל עם שותפו לתא. הוא הציע כי חבר של השותף ימסור עדות שקרית בחקירת המשטרה, לפיה ראה את שמיל בטיילת העיר בת-ים בשעת הרצח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הערכה כי הגופה שנמצאה בתחנת דלק בק. בן גוריון בחולון היא של מאיר לוי מהשוק האפור. מרץ 2014. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
זירת הרצח, מרץ 2014/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully