וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הביאה בת ה-13 למעצר הגבר החשוד שהטריד אותה מינית

16.9.2015 / 10:50

תושב רמת השרון בן 32 חשוד שחיבק את הנערה ונגע בחזה במקלט בעיר. לאחר מכן שוחחה עם החשוד וביקשה את מספר הטלפון הסלולרי שלו, המשטרה השתמשה בו כדי לאתר פרטי החשוד - והוא נעצר. מעצרו הוארך בחמישה ימים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החשוד עקב אחרי הנערה, אחז בידה והוביל אותה למקלט/ראובן קסטרו

תושב רמת השרון בן 32 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה בת 13. מעצרו התאפשר הודות לתושייתה של הנערה, שביקשה ממנו את מספר הטלפון שלו לאחר המעשה. מאז הוארך מעצרו בחמישה ימים.

המקרה אירע ביום חמישי בערב. במהלך נסיעה באוטובוס הבחינה הנערה כי החשוד נועץ בה מבטים. היא ירדה באחת התחנות ברמת השרון כדי להתחמק מהגבר, שירד אחריה והחל לעקוב אחריה. לאחר זמן קצר אחז החשוד ביד הנערה ואמר לה כי הוא מכיר את אמה ורוצה לדבר אתה.

החשוד הוביל את הנערה למקלט סמוך. שם, על פי החשד, חיבק אותה, נגע בחזה שלה וניסה לבצע בה מעשים מגונים נוספים. לאחר מכן שוחחה הנערה עם החשוד, ביקשה ממנו את מספר הטלפון הסלולרי שלו ומסרה לידיו את המספר הסלולרי שלה.

עוד בוואלה! NEWS:
שופטים מקלים? ענישת מיידי האבנים רחוקה מהמקסימום – אך מחמירה
חיסול כפול בצפון: אב ובנו נורו למוות ברכבם
החתול שגרם לדיווח על ירי בבית כנסת והקפיץ את המשטרה

לאחר ההטרדה לכאורה הצליחה הנערה להתחמק מהתוקף. כשהגיעה לביתה סיפרה לאמה על שהתרחש והשתיים מיהרו למשטרת גלילות בהרצליה המשתייכת למרחב ירקון. אחרי שמסרו עדות ראשונית הציע השוטר לבצע תרגיל חקירה מקורי: הוא הזין את מספר הטלפון הסלולרי של החשוד לאפליקציה שחושפת את פרטי בעל המספר, כפי שהזין במכשיר שלו. לאחר שהתבררה זהות החשוד, הוא נעצר בביתו.

תחילה הודה החשוד כי ביצע מעשים מגונים בנערה, אך טען כי לא ידע מה גרם לו לעשות כך וכי חשב שהיא בת 15. לאחר מכן, בחקירה בתחנת המשטרה, שינה את גרסתו וטען שרק חיבק את הנערה. למחרת האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו עד היום.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully