וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר מפתח תקווה שיסף את גרונה של זוגתו לעיני בנה

11.9.2015 / 10:21

תושב העיר דיווח למשטרה כי רצח את אשתו, עולה חדשה מברית המועצות. שוטרים שהגיעו למקום נחשפו למחזה מחריד: גופת אישה בת 30 מוטלת בשלולית דם עם סימני חבלה, כשלצדה ילדה בן החמש ממרר בבכי. החשוד נעצר. שכנה לוואלה! NEWS: "התלוננו בעבר על אלימות", במשטרה מכחישים

צילום: אבי כהן עריכה: שניר דבוש

חשד לרצח: גבר מפתח תקווה התקשר הבוקר (שישי) למוקד 100 של המשטרה ואמר כי רצח את אשתו. שוטרים שהגיעו לדירה ברחוב רוטשילד בעיר מצאו את גופתה של האישה, כבת 30, כשעליה סימני אלימות בפלג גופה העליון, ולצדה ילדה בן החמש מנישואים קודמים. פרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה במקום. לפי החשד, הגבר שיסף את גרונה של זוגתו לעיני הילד. חוקרים ממשטרת פתח תקווה, בפיקודו של סגן ניצב טל פיקרביץ', חוקרים את נסיבות הרצח. החשוד, בן 37, נעצר.

הנרצחת היא עולה חדשה מברית המועצות לשעבר. שוטרי מרחב שרון, בפיקודו של תת-ניצב קובי שבתאי, שהגיעו לזירה, נחשפו למחזה מחריד: אישה שכבה בשלולית דם כשגרונה משוסף ולצדה הילד ממרר בבכי. אנשי מגן דוד אדום ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. מחלקת הרווחה של עיריית פתח תקווה הוזעקה למקום כדי לטפל בילד, שהיה עד לרצח.

לקריאה נוספת:
עוד יום חולין: "אין רוח או גשם – רק כוח המשיכה יוריד האובך"
הרוג ושמונה פצועים בתאונה בין משאית לשני כלי רכב בכביש 1
אחרי חמש שנים: מונו 22 דיינים לבתי הדין - רבני צהר נותרו בחוץ

גבר מפתח תקווה חשוד ששיסף את גרונה של אשתו לעיני ילדה בן החמש, ספטמבר 2015. אבי כהן
הכניסה לבניין שבו אירע הרצח, הבוקר/אבי כהן

פרמדיק מד"א דוד ברוכי שהגיע למקום סיפר: "כשנכנסו לדירה זיהינו אישה מחוסרת הכרה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

ט', שכנתם של בני הזוג, סיפרה לוואלה! NEWS כי בשכונה נפוצה השמועה שהחשוד מכה את אשתו. לטענתה, הרשויות לא עשו דבר. "ניידות היו מגיעות בעקבות פניות של השכנים, כולם שמעו את הצעקות. אני לא גרה באותו בניין, ועדיין, אי אפשר היה שלא לשמוע את הזעקות שלה. המשטרה הייתה מגיעה אבל לא טרחה לקחת את הבעל, ואז היום אני מגלה שהיא נרצחה", אמרה. עם זאת, במשטרה וברשויות הרווחה מכחישים שהתקבלה תלונה על אלימות במשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גבר מפתח תקווה חשוד ששיסף את גרונה של אשתו לעיני ילדה בן החמש, ספטמבר 2015. אבי כהן
הכניסה לבניין שבו אירע הרצח, הבוקר/אבי כהן
אישה נרצחה בידי בעלה בפתח תקווה. מד"א
אישה נרצחה בידי בעלה בפתח תקווה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully