וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "על נתניהו לבקש סליחה מאזרחי ישראל ולהתפטר"

17.9.2015 / 15:25

לקראת יום הכיפורים, קרא יו"ר ישראל ביתנו לראש הממשלה להתפטר לנוכח טרור האבנים והנתונים על צמיחה נמוכה במשק. "כדאי שעם ישראל ישאל את נתניהו איפה הביטחון ואיפה הכסף", כתב. הליכוד: "ליברמן הוא זה שהפר הבטחותיו"

צילום: רועי עידן, עריכה: שניר דבוש

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קרא היום (חמישי) להתפטרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. "כשבערב ראש השנה רוצחים יהודי בירושלים, כשלפני החג ובמהלכו יש מהומות ומיידים אבנים בהר הבית, כשלאחר החג פורשים כיפת ברזל באשדוד מחשש מתגובת המחבלים בעזה, כשאנו מתבשרים על חודש שני ברציפות בו הצמיחה בישראל נמוכה מהצמיחה ביוון, כשכל הדברים הללו קורים בין ראש השנה ליום כיפור - כדאי שעם ישראל ישאל את ראש הממשלה איפה הביטחון ואיפה הכסף, וראוי שראש הממשלה יבקש סליחה מאזרחי ישראל על הבטחות השווא שפיזר", כתב. לסיום חתם: "לאחר בקשת הסליחה ראוי שהוא גם יתפטר".

ליברמן התייחס בדבריו למותו של אלכסנדר לבלוביץ' בערב ראש השנה בפיגוע אבנים בשכונת ארמון הנציב בירושלים. בהמשך התכוון לפרישת כיפת ברזל באשדוד וברחובות בעקבות איומים שהשמיעו גורמי ג'יהאד איסלאמי מרצועת עזה להגיב על מעצרו המחודש של האסיר המנהלי ששבת רעב, מוחמד עלאן.

לקריאה נוספת:
קורבן פיגוע האבנים הובא למנוחות; בנו: "נרצחת בעיר שכה אהבת"
המשק נעצר: צמיחה של 0.1% בלבד ברבעון השני
מוחמד עלאן שוחרר מבית החולים - ונעצר שוב בצו מנהלי

ח"כ אביגדור ליברמן, ישיבת סיעת ישראל ביתנו, 13 ביולי 2015. יותם רונן
ליברמן/יותם רונן

מפלגת הליכוד התייחסה לדברים של אביגדור ליברמן ומסרה: "אביגדור ליברמן שהבטיח לבוחריו להצטרף לממשלה לאומית בראשות נתניהו, ומיד אחרי הבחירות חבר למפלגות השמאל באופוזיציה, הוא זה שהפר ברגל גסה את הבטחותיו לציבור". לטענת המפלגה, "ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהיג מדיניות תקיפה ונחושה של שמירה על הגבולות מפני הסתננות בלתי חוקית ושמירה על הביטחון על ידי מדיניות של אפס סובלנות כלפי טרור".

"במקום לתקוף את ראש הממשלה, היה מצופה מליברמן לתמוך בצעדים התקיפים שהוא מוביל הטרור" הוסיפו. "במקום לתקוף את ראש הממשלה בנושא הצמיחה היה מצופה מליברמן להתגייס להעברת מתווה הגז - מהלך שיזרים מאות מילארדי שקלים לכלכלה הישראלית ויזניק את הצמיחה במשק".

מוקדם יותר היום פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים לפיהם הצמיחה במשק נעצרה לגמרי ברבעון השני. ברבעון השני של 2015 גדל התוצר ב-0.1% בחישוב שנתי, לאחר עליות של 1.8% ברבעון הראשון ו-6.1% ברבעון האחרון של שנת 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully