וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: בן זוגה של הצעירה שנמצאה מתה בכביש 4 השליכה מהמכונית

19.8.2015 / 11:50

בן זוגה של בהייה מנאע, שגופתה התגלתה בליל שבת בסמוך לצומת ניצנים, נעצר ביחד עם חברו בחשד כי השליכו אותה מכלי הרכב עקב ויכוח. מעצרו של בן הזוג הוארך בשישה ימים. עורך דינו: "הצעירה קפצה מהמכונית ונדרסה"

צילום: אבי כהן, עריכה: קשת סידי

בן זוגה של בהייה מנאע, הצעירה בת ה-22 שגופתה נמצאה בליל שבת בכביש 4 בסמוך לצומת ניצנים, נעצר השבוע בחשד למעורבות במותה ומעצרו הוארך היום (רביעי) בשישה ימים בבית משפט השלום באשדוד. יחד עמו נעצר גבר נוסף החשוד במעורבות במותה, שיובא להארכת מעצר היום.

לפי החשד, מנאע, בן זוגה וחברו, שנהג בכלי הרכב, נסעו במכונית בליל שבת ובשלב מסוים התגלע ביניהם ויכוח, שבסופו השליכו שני הגברים את הצעירה מכלי הרכב בזמן הנסיעה. השניים נעצרו ביומיים האחרונים על ידי בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) לכיש.

ימ"ר לכיש הקים צוות חקירה מיוחד זמן קצר לאחר מציאת גופתה של מנאע. לאור ההתפתחויות בחקירה נעצרו בן זוגה והנהג. מהמשטרה נמסר כי כל כיווני החקירה נבדקים.

עוד בוואלה! NEWS:
גשר מעריב יפוצץ בשישי ב-6:00 בבוקר; חסימות כבישים החל מהיום
שנה אחרי שקיבל את ברכת נתניהו, מנדי הגשים חלומו ועלה לארץ
סערת מוחמד עלאן: "המדינה הציעה לשחררו ממעצר מנהלי בנובמבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן זוגה נעצר בחשד למעורבות במותה. בהייה מנאע/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה ביקשה היום להאריך את מעצר החשוד ב-12 יום תוך שהיא טוענת שיש חשד לרצח. בסיום הדיון, אמר עורך הדין דוד יפתח, המייצג את בן הזוג, כי בית המשפט קבע שיש חשד סביר שמספיק לצורך הארכת המעצר הראשונית, אך לא נעתר לבקשה במלואה והאריך את המעצר בששה ימים בלבד.

לדבריו של עו"ד יפתח, "המנוחה קפצה מהמכונית בגלל סכסוך עם אדם אחר ולא עם החשוד שנהג ברכב. רכב חולף דרס אותה וברח מהמקום". עורך הדין טוען כי מנאע קפצה מהרכב וכי החשוד עזר לקרוא למד"א ועזב את המקום רק לאחר שהגיעו הפרמדיקים וקבעו את מותה.

"הוא לא יודע למה היא קפצה. הוא ישב מקדימה ונהג, והיא ישבה מאחורה עם חבר שלה. אני מניח שהיה סכסוך בינה לבין החבר שגרם לה לרצוץ לקפוץ, אבל זה לא קשור כלל לחשוג שאני מייצג", הוסיף עורך הדין. "הוא נעצר לדעתי על לא עוול בכפו, אבל מאחר שמדובר במקרה חמור של מוות של בחורה צעירה, אני בהחלט חושב שההחלטה של בית המשפט הגיונית ושתוך כמה ימים הוא ישוחרר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חשד לפגע וברח בכביש 4, ליד צומת ניצנים  15 באוגוסט 2015. מד"א
זירת התאונה בכביש 4/מד"א

גופתה של מנאע נמצאה בסמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר. כוח משטרה של משטרת אשקלון הוקפץ למקום יחד עם אנשי מגן דוד אדום, שקבעו במקום את מותה. מיד לאחר מציאת הגופה, חשבו במשטרה שמדובר בתאונת "פגע וברח".

צעיר תושב אשקלון נעצר בחשד שהיה מעורב בתאונה ובחקירתו הוא קשר את עצמו לתאונת דרכים כלשהי. בנוסף לכך, בכלי רכבו התגלתה מכת פח המעידה על פגיעה כלשהי. בתום חקירתו התברר כי אינו קשור למקרה ובהמשך עלה חשד כי מנאע נרצחה בכוונת תחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully