וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: גופת צעירה בת 20 נמצאה בכביש 4

האישה התגלתה ללא רוח חיים בצומת ניצנים בשעות הלילה. זמן קצר לאחר מכן נעצר תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו בחשד שפגע בה עם רכבו, שעליו נמצאה פגיעת פח, והוא קשר את עצמו לתאונה כלשהי. בתוך כך, אופנוען בן 27 נהרג בכביש הדמים 375 באזור ירושלים

מד"א

גופת צעירה בת 20 נמצאה הלילה (שבת) על כביש 4 באזור צומת ניצנים, ככל הנראה לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים. כוח משטרה של משטרת אשקלון הוקפץ למקום יחד עם אנשי מגן דוד אדום, שקבעו במקום את מותה של הצעירה, תושבת העיר באר שבע. זמן קצר לאחר התאונה נעצר תושב אשקלון בחשד שהיה מעורב בתאונה. במשטרה חוקרים אם מדובר בתאונת "פגע וברח".

סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על גופת אישה המוטלת באזור הצומת בדרום. שוטרים שהגיעו למקום סיפרו כי לא הבחינו בכלי הרכב הפוגע או בנהג אשר היה מעורב באירוע. בוחני תנועה של מרחב לכיש פתחו בחקירה כדי לברר את נסיבות האירוע.

החשוד, גבר בשנות ה-30 לחייו, נעצר בשעות הלילה על ידי שוטרי סיור של משטרת קריית מלאכי. בחקירתו הוא קשר את עצמו לתאונת דרכים כלשהי ובכלי רכבו התגלתה מכת פח המעידה על פגיעה כלשהי. החשוד ייחקר בשעות הקרובות על ידי בוחני תנועה של משטרת התנועה הארצית.

לקריאה נוספת:
אלפי חרדים הפגינו נגד פתיחת יס פלאנט בשבת והתעמתו עם שוטרים
תושב כפר מרר הוכה למוות בקטטה משפחתית, שניים מבניו נעצרו
"רגע מרגש": תחנת הרכבת המיתולוגית בצמח מתעוררת לחיים

חשד לפגע וברח בכביש 4, ליד צומת ניצנים  15 באוגוסט 2015. מד"א
החשוד קשר את עצמו לתאונת דרכים שאירעה בלילה. זירת התאונה, הלילה/מד"א

פרמדיקית מגן דוד אדום קרן לוי, שהוזעקה למקום, סיפרה: "במרכז הכביש שכבה צעירה בשנות ה-20 לחייה, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. היא סבלה מפגיעה רב-מערכתית קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

בתוך כך, רוכב אופנוע בן 27 נהרג הבוקר לאחר שהחליק בכביש 375 בסמוך לירושלים, בקטע הכביש מצור הדסה לכיוון מטע. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו במקום.

(עדכון ראשון: 08:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully