וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב כפר מרר הוכה למוות בקטטה משפחתית, 3 קרובי משפחה נעצרו

15.8.2015 / 5:40

הקורבן, גבר בשנות ה-50 לחייו, נפצע באורח קשה בוויכוח אלים בין בני משפחתו בכפר ומת מפצעיו בבית החולים. יום קודם לכן הזעיק את המשטרה, אולם סירב להגיש תלונה. הרקע לאירוע הוא סכסוך משפחתי על רקע כספי

תאונת דרכים עם רוכב אופניים בכביש 431 ליד נס ציונה 23 יולי 2015. מד"א
הגבר פונה לבית החולים ושם מת מפצעיו/מד"א

גבר בשנות ה-50 לחייו מת הלילה (שבת) לאחר שנפצע באורח קשה בוויכוח אלים בין שתי משפחות גרעיניות של שני אחים בכפר מרר שבצפון הארץ. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי יום קודם לכן הזעיק הנרצח את המשטרה, שהגיעה למקום ואף ביצעה חיפוש בבית בני המשפחה, אולם לא מצאה דבר שיעיד על חשדותיו של הנרצח. אלא שבמהלך הלילה חודש הסכסוך והתפתחה קטטה בין הצדדים, שכתוצאה ממנה מת הגבר בן ה-50.

ההרוג פונה מהזירה על ידי מד"א לבית החולים פוריה כאשר סימני אלימות על פלג גופו העליון. כמו כן, מזירת האירוע פונה בן נוסף של הקורבן, בן 24, שנפצע באורח קל. המשטרה עצרה את אחיו של הקורבן, בן 50, ושניים מבניו (אחייניו של הנרצח - ע"ח) בני 22 ו-30, בחשד לרצח.

במשטרה הסבירו כי לאחר שהגיעו לביתו של הנרצח, כיממה לפני הקטטה, הם ביקשו ממנו להגיש תלונה, אולם זה סירב בטענה שמדובר במשפחתו שלו וכי הוא מעדיף ללבן את הדברים ללא מעורבותה. כמו כן, מפקד ימ"ר צפון, ניצב-משנה משה כהן, קיים הערכת מצב בזירה עם חוקרי מחלק הרצח וחוקרי משטרת טבריה. בזירה פועלים גם כוחות יס"מ כדי למנוע את התלקחות הריב המשפחתי. הערב תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של שלושת החשודים.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב סירבה לשחרר עציר גואנטנמו ששובת רעב מזה 8 שנים
גלנט נגד אשכנזי: "בגד ומרד בממשלה, צריך לשבת בכלא"
אמו של העציר שובת הרעב: "מתנגדת להזנה בכפייה, גם אם ימות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully