וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומים התחתנו עם התאומות: "השידוך הראשון שלנו בחיים"

ביום ראשון האחרון נולדו בנות בהפרש של 20 דקות לתאומים ניב ורן כהן שנישאו לתאומות ריבקי ולאה. התאומים סיפרו כי נפגשו בביקור ביבנאל למטרות שידוך: "כל כך התלהבנו שאמרנו שנישאר"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

ביום ראשון ילדו ריבקי ולאה, תאומות בנות 20 הנשואות לתאומים בני 24, בהפרש של 20 דקות אחת מהשנייה. לדברי האבות, ניב ורן כהן מקהילת ברסלב ביבנאל, הם הכירו את האחיות לאחר שהגיעו לביקור ביבנאל למטרות שידוך. "הגענו ליבנאל בעקבות מישהו שהמליץ לנו לקבל ברכה מהצדיק", סיפר ניב לוואלה!NEWS. "התלהבנו שיש שם חבדניקים, ברלסבים, ליטאים, אשכנזים, ספרדים, חילונים, דתיים, לא משנה, אחדות גדולה, אהבת ישראל מאוד גדולה. כל כך התלהבנו שאמרנו שנישאר שם עוד כמה ימים".

אחרי כמה ימים במקום החליטו האחים להצטרף לישיבה. "אחרי שנה הצדיק קרא לנו לחדר ואמר לנו שיש לו שידוכים בשבילנו. אנחנו בתמימות הלכנו, שידך אותנו כל אחד בחדר נפרד בתוך הבית של הצדיק", הוסיף ניב. לדברי רן, "זה השידוך הראשון שלנו בחיים".

עוד בוואלה!NEWS:
שחקן הפוקר מהארמון בדמשק מדגים: כך תתחמן איראן את המערב
"כמו גנבים בלילה": הוסר הכיתוב נגד נתניהו ויעלון ממצבת החלל
הסערה הבאה? שקד מקדמת מחדש את החוק שיקל להרשיע נאשמים בטרור

ניב ורן כהן אחים תאומים שילדו בהפרש 20 דקות יולי 2015. כיכר השבת, אתר רשמי
"לידה אחת רגילה ואחת בניתוח קיסרי". האחים ניב ורן כהן/אתר רשמי, כיכר השבת

לאחר שהכירו התחתנו זוג התאומים, שנולדו בהפרש של 20 דקות זה מזה, עם התאומות, שנולדו גם הן בהפרש זהה. השבוע הם סגרו מעגל כשהאחיות ילדו שתי בנות.

ד"ר מלווינה שוורצפיטר, מנהלת מחלקת יולדות ב' בית החולים לניאדו שבו ילדו התאומות סיפרה שאחת התאומות ילדה תינוקת במשקל של יותר מארבעה קילו, ולכן נחשבה הלידה ללידה בסיכון גבוה. "הסברנו לזוג על הסכנות הקיימות והמלצנו על ניתוח קיסרי כדי להבטיח לה לידה מוצלחת ללא סיבוכים, לא לאימא ולא לתינוק", אמרה שוורצפיטר. "כשהיא הייתה במחלקתנו אז נודע שאחותה נמצאת כבר בחדר לידה עם הערכת משקל יותר קטנה ומתקרבת ללידה. היה מאוד נעים והיה מאוד נחמד, כי זה קרה שבהפרש של זמן, לידה אחת רגילה ואחת בניתוח קיסרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully