וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומות התחתנו עם תאומים וילדו יחד בהפרש של 20 דקות

23.7.2015 / 5:54

ניב ורן כהן הם תאומים בני 24 שנולדו בהפרש של כ-20 דקות. הם התחתנו עם התאומות לאה וריבקי פיש שנולדו לפני 20 שנה גם בהפרש של כ-20 דקות. עכשיו לשני הזוגות נולדו תינוקות בהפרש זמן זהה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

ניב ורן כהן, אחים תאומים שחזרו בתשובה והצטרפו לקהילת ברסלב ביבנאל, נולדו לפני 24 שנים בהפרש של כ-20 דקות אחד מהשני. לפני כשנה הם נישאו ללאה וריבקי פיש, אחיות תאומות שנולדו לפני 20 שנה בהפרש של כ-20 דקות אחת מהשנייה. ביום ראשון האחרון בבית החולים 'לניאדו' בנתניה הם סגרו מעגל: ריבקי ולאה ילדו בנות בהפרש של 20 דקות אחת מהשנייה.

עוד בוואלה!NEWS:
זעם על העונש הקל למציתי הדו-לשוני: "להעמיד לדין את ראשי להב"ה"
השרה שקד למשפחת גל בק: גובים עדויות, נחליט לפיהן על כתב אישום
"אופניים מפורקות על הכביש": בן 40 נפצע אנוש בתאונת דרכים

ניב ורן כהן אחים תאומים שילדו בהפרש 20 דקות יולי 2015. כיכר השבת, אתר רשמי
"כל החיים היינו ביחד, וגם עכשיו אנחנו ביחד". האחים ניב ורן כהן/אתר רשמי, כיכר השבת

האחים כהן הגיעו לקהילת ברסלב ביבנאל לפני כשנתיים. "זה היה מקרי לחלוטין", סיפר ניב לוואלה!NEWS, "הגענו לשבת במקום, אהבנו את המקום והחלטנו להישאר". האחים שהחלו עוד קודם בתהליך של חזרה בתשובה נשארו ללמוד בישיבה המקומית של הרב אליעזר שלמה שיק, מנהיג הקהילה שהלך לעולמו לפני כמה חודשים. "הצדיק שידך אותנו", אמר ניב כשחתונתו התקיימה בהפרש של ארבעה ימים מאחיו. "כבר אז הבנו כמה הזיווג הזה משמיים אבל השבוע קיבלנו לכך הוכחה".

באתר החרדי "כיכר השבת", שם דווח לראשונה על המקרה, נכתב כי בקהילת ברסלב שאליה משתייכות המשפחות רואים בכך "מופת" של הרב שיק. האחים כהן מסכימים עם זאת. "אנחנו רואים שהקדוש ברוך זיכה אותנו בזכות הצדיק", הסביר ניב, "ההרגשה היא הכי טובה בעולם". האם של התאומות נאלצה לרוץ מחדר לידה אחד לשני כדי להיות בלידה של שתי בנותיה. עכשיו הן חולקות את חדר ההתאוששות והמנוחה יחד. "כל החיים עברנו ביחד, וגם עכשיו אנחנו ביחד", אמר ניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully