וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע ב"צוק איתן" ומתמודד לראשות אשכול: "הנכות היא בראש"

2.6.2015 / 15:11

גדי ירקוני איבד את שתי רגליו במטח פצמ"רים, במתקפה שבה נהרגו גם שניים מחבריו הטובים לקיבוץ נירים. היום, יכריעו התושבים אם יעמוד בראש המועצה האזורית. "מאז הפציעה קיבלתי אנרגיות"

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

(צפו בירקוני משתחרר מבית החולים, פברואר 2015)

גדי ירקוני, רכז המשק בקיבוץ נירים שנפצע קשה במטח הקטלני ביממה האחרונה של מבצע "צוק איתן" ואיבד את שתי רגליו, מתמודד היום (שלישי) בבחירות לראשות המועצה האזורית אשכול. במתקפת פצצות המרגמה שבה נפצע, מתו שניים מחבריו הקרובים - זאב (זאביק) עציון ושחר מלמד, רכז הביטחון השוטף הצבאי ורכז ההשקיה בנירים. מול ירקוני מתמודד ראש המועצה האזורית בעבר, אורי נעמתי.

"מאז הפציעה קיבלתי אנרגיות, מוטיבציה עצומה ותחושת שליחות לסייע לאזור ולישובים", סיפר היום ירקוני על תחושותיו, בעוד אלפים מתושבי המועצה האזורית שבעוטף עזה יצאו לממש את זכות ההצבעה שלהם. "לא חסרים אנשים עם שתי רגליים, כבויים ועייפים שלא יודעים לנהל והם חסרי מוטיבציה. יש לי רגליים תותבות שבאמצעותן אני הולך - ושום דבר לא עוצר אותי", הוסיף.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
האם וילדיה שנהרגו בתאונה נקברו: "טרגדיה בלתי-נתפסת"
דיווח: חיל האוויר הפציץ שני יעדים בלבנון
חשד: אברג'יל היה מעורב בניסיון החיסול של אסי אבוטבול

גדי ירקוני, שנפצע קשה ברגליו במהלך מבצע 'צוק איתן', במפגש מרגש עם ד"ר עמית פרנקל בסורוקה, פברואר 2015. רחל דוד, סורוקה,
ירקוני לאחר שחרורו מבית החולים/רחל דוד, סורוקה

ירקוני הוסיף כי הפציעה שמלווה אותו מאז "צוק איתן" לא מגבילה אותו פיזית. "אני מאמין ש'נכות' באה לידי ביטוי בעיקר בראש, ללא קשר למצב גופני", אמר. "אשכול הוא מקום מיוחד ומאתגר שראוי למנהיגות ישרה, אנרגטית, צעירה ויצירתית כדי לפתח את האזור ולחזק את הישובים. זאת המטרה שלי ובשביל זה יצאתי למסע הזה".

הבחירות במועצה האזורית מגיעות לאחר שראש המועצה האחרון, חיים ילין, פרש מהתפקיד לאחר שהצטרף לרשימת יש עתיד בבחירות לכנסת ה-20 ונבחר לכהן כחבר כנסת מטעם הסיעה. בחודש פברואר, לאחר שהשתחרר מבית החולים שיבא בתל השומר, הודיע ירקוני כי יתמודד על המקום שהתפנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully