וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדמעות חונקות": השוטר שגופתו אותרה בכינרת הובא למנוחות

בני משפחה, חברים וקצינים בכירים ממשמר הגבול והמשטרה ליוו את סמ"ר טל קדושים, אשר גופתו אותרה אתמול בכינרת לאחר חיפושים שנמשכו יותר מחודש וחצי. "הגעגוע שלי אליך חונק אותי מהיום הראשון", אמר אביו בהלווייה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: טל רזניק

מאות בני אדם ליוו אתמול (חמישי) בדרכו האחרונה את סמ"ר טל קדושים, לוחם משמר הגבול בן 21 מפוריה עילית שנעדר בכינרת במשך יותר מחודש וגופתו אותרה אתמול. בני משפחה, חברים, ולוחמים ששירתו לצדו הגיעו לבית העלמין הצבאי שבטבריה על מנת לחלוק לו כבוד אחרון.

גופתו של קדושים נמצאה 39 יום אחרי שדווח על היעדרותו, לאחר שהיה מעורב בתאונה בין אופנוע הים עליו רכב וסירה ששטה בסמוך לחוף עין גב. יחידת הילת"ם, היחידה לפעילות תת-מימית של חיל הים, מצאה את גופתו בעומק 22 מטרים בבור בקרקעית, לאחר שככל הנראה נפגע קשות בחזהו ממדחסי הסירה.

"הגעגוע שלי אלייך חונק אותי מהיום הראשון, 39 ימים", אמר אביו דני בלווייה. "לא היינו עוזבים אותך לרגע אחד, וכך גם עשינו עד למציאתך. גם אם זה היה לוקח שנים – לא היינו עוזבים אותך". אחיו אמר: "הדמעות חונקות ומציפות אותי בגעגוע ענק וזיכרונות מתוקים. הורגת אותי המחשבה שלא אראה אותך שוב". האח סיפר על טל ואמר כי היה "ילד מלא שמחה, חייכן, חברותי ואהוב על כולם. יש לי כל כך הרבה זיכרונות טובים ממך, חרוטים בלב ובנשמה".

עוד בוואלה חדשות:
תיעוד: פיגוע הדריסה בגוש עציון שבו נפצעו נערים
"הגנבים הרומנטיים": הכנופייה שמכייסת זוגות על החוף
אחרי 28 שנים בכלא התברר: הורשע בשל דמיונו לפושע האמיתי

הלווית טל קדושים, חייל מג"ב שנעלם בכנרת, מאי 2015. ערן גילווארג
מאות הגיעו ללוות את טל בדרכו האחרונה, אתמול/ערן גילווארג

בין הנוכחים היה גם מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב, ורבים נוספים מהדרג הפיקודי של משטרת ישראל ומשמר הגבול. "המילים דלות מלתאר את תחושת האובדן שכולנו חשים", אמר המפכ"ל דנינו בלוויה. "טל, מהיום הראשון לא חסכנו כל משאב כדי להביאך למנוחת עולמים. לכם משפחת קדושים - אתם היום חלק ממשפחת משטרת ישראל. העובדה ששניים מבני המשפחה בחרו לשרת במג"ב כלוחמים מצביעה על הערכים שבהם התברכה המשפחה הנפלאה הזאת, ערכים שאותם ספג טל".

גם מפקד משמר הגבול ספד לטל ואמר: "טל, היום הצטרפת באופן רשמי לגדוד הדממה של משמר הגבול. גדוד אשר איננו מופקד על משימות – שמירה או מארבים, אלא על הדבר הבסיסי – המורשת של החיל עליה מחנכים דורות של מפקדים ולוחמים".

(עדכון ראשון: 21:00)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הלווית טל קדושים, חייל מג"ב שנעלם בכנרת, מאי 2015. ערן גילווארג
"לא חסכנו כל משאב כדי להביאך למנוחת עולמים". מפכ"ל המשטרה דנינו, אתמול/ערן גילווארג
הובא למנוחות שוטר המג"ב שטבע בכנרת. צילום מסך
זרים על קברו של טל קדושים/צילום מסך
הלווית טל קדושים, חייל מג"ב שנעלם בכנרת, מאי 2015. ערן גילווארג
הלווית טל קדושים, חייל מג"ב שנעלם בכנרת, מאי 2015/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully