וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגנבים הרומנטיים": הכנופייה שמכייסת זוגות על החוף

14.5.2015 / 20:21

לאחרונה התרבו התלונות במוקד 100 של זוגות אוהבים שסיפרו כי ציוד יקר ערך נגנב מהם בעת בילוי בזמן שקיעה בחופי ים בתל אביב והרצליה. כוח משימה מיוחד הוקם לטיפול בתופעה

שקיעה בצ'ארלס קלור, אפריל 2015. ראובן קסטרו
זוגות בחוף בתל אביב/ראובן קסטרו

מדי ערב, רגע לפני השקיעה, מוצף מוקד 100 של משטרת מחוז תל אביב בקריאות לעזרה, כולן עם אותו תיאור מעשה. בני זוג שמגיעים לחופי תל אביב והרצליה, ומבקשים להתבודד באווירה רומנטית מול השמש השוקעת על שפת הים, מדווחים על כך שציוד יקר ערך שלהם נגנב.

לאור ריבוי הדיווחים הזהים בתקופה האחרונה פתחה המשטרה בחקירה, שממנה עלה כי מדובר בקבוצת כייסים, נתינים זרים מאריתריאה. על פי החשד, הם מנצלים את חוסר תשומת הלב של זוגות האוהבים, זוחלים לעברם, מניחים את ידם על התיקים והארנקים שמונחים לצדם ונמלטים מהמקום עם השלל.

"עונת הרומנטיקה החלה בחופי תל אביב, ובמקביל אליה גם פעילותם של 'הגנבים הרומנטיים'", אומר חוקר במרחב ירקון. בשל התופעה המטרידה, החליט מפקד המרחב, תת-ניצב יהודה דהן, להקים כוח משימה מיוחד שיפעל במשך כל תקופת הקיץ נגד הכייסים. הכוח יורכב ברובו מבלשים ומשוטרי סיור, שיתמקמו באזורים המועדים לפעילות הכייסים. אתמול אף נעצר אדם בחשד לכיוס זוג בחוף, והיום (חמישי) הוא שוחרר ונאסר עליו להתקרב לחופי תל אביב במהלך 60 הימים הקרובים.

במשטרת תל אביב ממליצים לציבור להימנע מלהגיע לחופים עם רכוש יקר ערך בתוך התיקים מחשש לכיוס.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לפיגוע דריסה בגוש עציון: נער נפצע בינוני ושניים קל
מנכ"לית משרד החינוך: "החמרנו נהלים כדי לא להיכנע בפני עבריינים"
קיים יחסי מין באנדרטה לחללי צה"ל: "לא ידעתי שזה מקום רגיש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully