וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פיגוע הדריסה בגוש עציון שבו נפצעו נערים

14.5.2015 / 17:28

מצלמות אבטחה פרטיות של ההתנחלות אלון שבות תיעדו את הרגע שבו פגע כלי רכב בארבעה נערים שנפצעו באורח קל ובינוני. גורם במועצה האזורית גוש עציון: "משרד הביטחון סירב להשתתף בעלות אחזקת המצלמות"

צילום: מצלמות אבטחה, ערוץ 7, עריכה: טל רזניק

מצלמות אבטחה פרטיות בהתנחלות אלון שבות שבגוש עציון תיעדו את פיגוע הדריסה שאירע מוקדם יותר היום (חמישי) בצומת אלון שבות. בפיגוע נפגע בנימין פרנקל, בן 25 מפתח תקווה באורח בינוני ועוד שלושה נערים - אריה בינה בן 19 מגבעת שמאול בינוני ושני נערים בני 16 ו-17 מבית שמש באורח קל. מוחמד יוסף א-רפאעיה תושב חברון שנהג לפי החשד בכלי הרכב הדורס נמלט מהמקום, אולם נתפס זמן קצר לאחר מכן ונחקר על ידי כוחות הביטחון. לדברי גורם במועצה האזורית גוש עציון, "משרד הביטחון סירב להשתתף בעלות אחזקת המצלמות".

חשד לפיגוע דריסה בצומת אלון שבות, מאי 2015. זק"א
כוחות גדולים הגיעו לזירת הפיגוע/זק"א

אסף ארזי, מורה דרך בן 33 שסיים הדרכה של קבוצה באזור והתחיל לחזור לכיוון ביתו בנווה צוף, תיאר את הזירה מיד לאחר הדריסה. "הגעתי חצי דקה אחרי האירוע, ראיתי מצד שמאל שני בחורים שרועים בתחנה ואליהם הגיעו כבר כמה עוברי אורח שטיפלו בהם", אמר. "הסתכלתי לכיוון צומת הכניסה לאלון שבות וזיהיתי ששכב שם בחור שלישי שהיה לבד ורצתי לכיוונו. ישר הבנתי שמדובר בפיגוע דריסה. בדקתי את גופו עם עוד אדם שהגיע איתי, והיו לו חתכים בגפיים וגם פציעה עם דימום מהאף. ניסנו לדובב אותו ולהרגיע אותו, תוך כדי שהזמנו אמבולנס לאט לאט הגיעו הרבה כוחות".

הוא הוסיף: "בשלב מסוים שראינו שלא באים אליו קראתי לכוחות ההצלה ומיד הגיע אמבולנס לבחור הזה
והעלנו אותו עליו. ישבתי לידו זמן קצר, הוא התחיל לבכות וניסיתי להרגיע אותו. לאחר שעלה הפרמדיק יצאתי משם ורצתי לשניים האחרים, אבל היו שם הרבה כוחות אז חזרתי לרכב שלי והמשכתי לצומת הגוש. בצומת ראיתי שהכוחות תפסו כבר את המחבל. הוא היה עם סובארו בצבע כחול כהה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיגוע דריסה בצומת אלון שבות, מאי 2015. חזקי עזרא, ערוץ 7, מערכת וואלה! NEWS
פיגוע דריסה בצומת אלון שבות, מאי 2015/מערכת וואלה! NEWS, חזקי עזרא, ערוץ 7

פרמדיק מד"א יוני סילמן וחובש בכיר אבא ריצ'מן, שהגיעו למקום, סיפרו על הטיפול בפצועים. "כשהגענו למקום ראינו בצומת בצד הכביש, סמוך לתחנת אוטובוס, שלושה נערים כבני 16 מוטלים על הכביש. הם היו בהכרה מלאה וסבלו בעיקר מפגיעות באגן, בפנים ובגפיים התחתונות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח", אמרו. "בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום, פינינו את אותם לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים, כשאחד מוגדר בינוני והשנים האחרים במצב קל עד בינוני. הם סיפרו שלומדים באזור וככל הנראה היו בדרכם לביתם".

חבר הכנסת מוטי יוגב (הבית היהודי) התייחס לאירוע ואמר כי רק עם שליטה ביטחונית ביהודה ושומרון "יגיע הביטחון". "מגמת חייהם של הפלסטינים הוא המוות לעומת מגמת עם ישראל לחיות בארצינו ולהוסיף חיים גם לשכנינו", אמר. "פיגוע זה מבהיר מי צריכים להיות שליטי הארץ - עם ישראל הרוצה להוסיף חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully