וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שגופתו אותרה אמש בכנרת: שוטר מג"ב טל קדושים

14.5.2015 / 12:17

גופת החייל, שנעדר זה חודש וחצי לאחר שהתנגש עם אופנוע ים בסירה סמוך לחוף עין גב, נמשתה אתמול וזוהתה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה. מפקד המחוז הצפוני בישר אמש למשפחה על איתור הגופה

צילום: רון קובי, עריכה: גדי וינסטוק

חודש וחצי לאחר טביעתו בכנרת, אותרה אתמול גופתו של טל קדושים, שוטר משמר הגבול בן 21 מפוריה עילית - כך פרסם היום (חמישי) מג"ב לאחר בדיקה של חוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה ובדיקה של המכון לרפואה משפטית באבו כביר. הלוויתו תיערך בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בטבריה.

יחידת הילת"ם, היחידה לפעילות תת-מימית של חיל הים, מצאה אתמול את גופתו של קדושים, שנעדר מאז 8 באפריל. ניצב זוהר דביר, מפקד המחוז הצפוני במשטרה שליווה את החיפושים, בישר לבני משפחתו של הצעיר על מציאת הגופה.

לקריאה נוספת:
"אנשי אסד עינו ורצחו דרוזי מרמת הגולן בחשד שסייע למורדים"
לא סובל דיחוי: המשימות הראשונות על שולחן הממשלה
"אני כורת לה את הראש": אב מירושלים נאשם בהתעללות בילדיו

טל קדושים, נעדר בכנרת בתאונה בין אופנוע ים לסירה 13 מאי 2015. פייסבוק, צילום מסך
טל קדושים/צילום מסך, פייסבוק

קדושים נעדר לאחר שהיה מעורב בתאונה בין אופנוע הים עליו רכב וסירה ששטה בסמוך לחוף עין גב. גופתו נמצאה בעומק 22 מטרים בבור בקרקעית, לאחר שככל הנראה נפגע קשות בחזהו ממדחסי הסירה.

בימים שלאחר המקרה, סירות שיטור ימי, כוח פרשים מלווה בפרשים מתנדבים, שוטרי מג"ב ו-30 צוללנים מתנדבים של מחוז צפון ומחוז דרום של משטרת ישראל פעלו על מנת לאתר את גופתו. במהלך החיפושים הפעילה יחידת הילת"ם רובוט חדש לסיוע במלאכת איתור הגופה. יחד עם הכוחות הרבים, הגיעו גם אלפי מתנדבים, ובהם בני המשפחה וחבריו, כדי לנסות לאתר את גופתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully