וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כורת לה את הראש": אב מירושלים נאשם בהתעללות בילדיו

14.5.2015 / 12:06

הגבר, בן 47 ואב לשמונה ילדים, מואשם כי הכה נמרצות שניים מילדיו ואף תקף את אשתו. באחת הפעמים הכה את בנו בן העשר באלה עד שנשברה כי נפגש עם אחותו הגדולה ללא אישורו

בית משפט מחוזי ירושלים, דצמבר 2011. עומר מירון
הילדים והאם נאלצו לשוב לביתם לאחר שנקלעו למצוקת מקום באזור שאליו ברחו/עומר מירון

"אני כורת לה את הראש ואני אקח לה את הלשון" – כך אמר אב בן 47 מירושלים בעודו מצמיד סכין לצווארה של בתו בת התשע, כפי שמצוטט בכתב האישום שהוגש הבוקר (חמישי) לבית משפט המחוזי בעיר. הגבר, אב לשמונה ילדים, מואשם בהתעללות בשניים מילדיו, תקיפתם, תקיפת בת זוגו ובאיומים.

לפי כתב האישום, הנאשם ואשתו רבו כמה פעמים בעבר, ובאחד המקרים התפתח בין השניים עימות שבמהלכו הזמינו את קרובי משפחתם. האב הוציא סכין ואיים על הנוכחים, ואז הצמיד אותה לצווארה של בתו ואיים כי יכרות את לשונה. לאחר המקרה האם עזבה את הבית יחד עם ילדיה, בעוד אביהם רץ אחריהם לחנייה כשבידו סכין. לאחר כמה ימים, נאלצו האם והילדים לשוב לבית מאחר שהייתה מצוקת מקום באזור שבו שהו.

עוד בוואלה! NEWS:
חדירת צוללני חמאס לחוף זיקים: המחדל החמור נחשף
המפגש לשיבוש הליכים: דוד חשודה שהפצירה באחרים להתמוטט בחקירה
וינשטיין לנתניהו: אתקשה להגן בבג"ץ על מינוי דרעי לשר בממשלה

הכה את הבן באלה וסירב לאפשר לו טיפול רפואי

במקרה נוסף, כפי מתואר בכתב האישום, בעט האב בבנו בן העשר והכה אותו באמצעות אלה – עד שהיא נשברה. זאת, משום שביקר את אחותו הגדולה על אף שהאב לא הסכים לכך. לאחר מכן, הביא שרשרת ברזל והכה באמצעותה את בנו ברגליו, בידיו, בראשו ובפניו, ואז השתמש בה כדי לקשור את ידי ורגליו למיטה. בעודו קשור, נכתב, האב המשיך להכות את הילד.

במקרה אחר, הילד יצא עם חברים ללא אישור אביו, ובתגובה האחרון ליפף מטען של מחשב נייד סביב ידו והיכה באמצעותו את בנו בכל חלקי גופו. כתוצאה ממעשיו נגרמה לבן נפיחות ברגלו, אך האב סירב לאפשר לו לקבל טיפול רפואי.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של האב עד לתום ההליכים. הוא נאשם במעשה התעללות גופנית ונפשית בקטין שהוא אחראי עליו, תקיפת קטין שהוא אחראי לו וגרימת חבלה של ממש. עוד הוא נאשם כי תקף את בת זוגו.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully