וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש לשיבוש הליכים: דוד חשודה שהפצירה באחרים להתמוטט בחקירה

13.5.2015 / 8:07

כשנודע לחשודים כי הסלולרי של פישר נפרץ הם התכנסו בחופזה. לפי החשד, דוד הורתה להתמוטט ואסרה להזמין למפגש את החוקר ערן מלכה: "אין מצב שיגיע, זה שיבוש הליכי חקירה". היום יוגשו כתבי אישום נגד פישר ומלכה. הכתבה המלאה - במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS

עו"ד רונאל פישר בדיון על רצח דרק רוט בבית המשפט העליון, אוגוסט 2014. יואב דודקביץ'
"האם הפקס מעיד כי הטלפון פוענח"? פישר/יואב דודקביץ'

למשרדו של רונאל פישר הגיע פקס "שלא אמור היה להגיע אליו", העוסק בהסרת חיסיון החל ביחסי עורך דין עם לקוחותיו לאחר שהחוקרים הצליחו לפרוץ את הטלפון הסלולרי שלו. "המחלקה לחקירות שוטרים הצליחה לפצח את הטלפון הנייד של עוה"ד רונאל פישר. נדרשת הסרת חיסיון עו"ד לקוח מכל המעורבים בחשד לפלילים". החלטת בית המשפט הייתה חיובית. מאוחר יותר, יטען צוות החוקרים כי למעשה, שליחת הפקס הייתה חלק מתרגיל חקירה של מח"ש שנועד לברר אם מתבצעות עבירות של שיבוש הליכי חקירה.

בתגובה לפקס, חושדים במח"ש שהמעורבים המרכזיים בפרשה קיימו מפגש בביתו בצהלה. בין הנוכחים: רונאל פישר, רות דוד, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, עדת המדינה ועורכי הדין ממשרדו של פישר. לאחר שניהלו שיחות חולין ודיברו על משקפי השמש החדשים שקנתה רות דוד, הם התפנו לעסוק בדבר האמיתי. "האם הפקס הזה מעיד באמת על כך שהטלפון פוענח"? שאל פישר. הנוכחים השיבו בחיוב. אחד הנוכחים ביקש להתקשר לחוקר ערן מלכה כדי שיצטרף לפגישה רות דוד המנוסה, צעקה לפי החשד בתוקף: "אין מצב שהוא מגיע, זה שיבוש הליכי חקירה".

בהמשך, כך לפי החשד של חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים, החלו הנוכחים לבחון את דרכי הפעולה. "את תתמוטטי בחקירה כמו שהתמוטטת בפעמים הקודמות" אמרה רות דוד לעדת המדינה. "תדע לך, שאם חוקרים אותך שוב ללא הסכמתך, הם צריכים לבקש הסכמה וזה מה שתגיד בחקירה קודם כל, בגלל שכבר ישנו כתב חשדות".

לקראת סוף הערב, אמרה עדת המדינה לנוכחים "אולי אני אסע לקפריסין לכמה ימים?". במח"ש חושדים כי דוד ענתה לה: "זה רעיון טוב", אך הנוכחים טוענים כי דוד הפצירה בה כי לא כדאי לה לנסוע.

היום תגיש מח"ש כתבי אישום נגד פישר ומלכה, החשודים בקבלת שוחד, תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי משפט.

הסיפור המלא יפורסם במגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully