וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג מועדון ה"פורום" בדיון עם המשטרה: המפכ"ל לשעבר

10.5.2015 / 16:14

כחודש וחצי לפני פציעת הצעירה במועדון "הפורום" בבאר שבע הוצא למקום צו סגירה עקב סכנה בטיחותית. בית המשפט ביטל את הצו והנחה את המשטרה לדון עם הבעלים על הסדרי האבטחה. אחד הנציגים בדיון עם המשטרה היה משה קראדי

מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי, בשדרות משה דיין ראשון לציון. מרץ 2015. ראובן קסטרו
"היה קצת מפתיע לראות את המפכ"ל לשעבר מגיע לפגישה". קראדי/ראובן קסטרו

כחודש וחצי לפני פציעתה של דורון גנון בת ה-19 במועדון ה"פורום" בבאר שבע החליטו במחוז הדרומי של המשטרה להוציא למקום צו סגירה. זאת עקב תלונה של נערה כי הוכתה בעת שבילתה במקום. בית המשפט ביטל את הצו והנחה את המשטרה ואת בעלי המועדון לדון בנושא האבטחה במקום. אחד מנציגי המועדון בדיון היה מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי, בעל חברת יעוץ בנושאי ביטחון.

בעקבות המקרה של הנערה, סגן מפקד המחוז, תת-ניצב פרץ עמר, הוציא למועדון צו סגירה ל-30 יום. במשטרה טענו כי על בעלי המועדון היה להודיע למשטרה על הפגיעה באופן מידי, אך אלה הסתפקו בהזמנת אמבולנס והענקת טיפול רפואי לנערה. כמו כן, טענו במשטרה כי ניצבת סכנה בטיחותית למבלים במקום. בעלי המועדון עתרו לבית משפט בעיר וזה ביטל את צו הסגירה ושלח את הצדדים לבחון את נהלי האבטחה של המקום.

לקריאה נוספת:
אחרי סגירת ה"פורום": מסע לחצים על מפקד מחוז הדרום
בעל המועדון שבו נפצעה החיילת הורשע במוות ברשלנות באסון ערד
דורון מונשמת אחרי שהתמוטטה: "המסיבה המשיכה כאילו שהיא חפץ"

דורון גנון. צילום מסך
נפצעה לאחר שצעיר נפל עליה במועדון. גנון/צילום מסך

כמה ימים לאחר מכן נקבעה פגישה בין קצינים מהמחוז הדרומי לבין הנהלת המועדון. בפגישה דרשו הקצינים לחדד את הנהלים כדי שמקרים אלו לא יישנו. נציגי ה"פורום" בפגישה היו מנהלי המועדון ובעליו, לצד המפכ"ל לשעבר קראדי. בשיחה הובהר לנציגי המועדון מהם סידורי האבטחה שדורשת המשטרה, והאחרונים הציגו בפני הקצינים תכנית מפורטת. חודש וחצי לאחר מכן נפצעה גנון באורח קשה לאחר שצעיר אחר נפל עליה במועדון.

"זכותו של כל קצין לשעבר לעבוד עם בעלי המועדון אבל זה היה קצת מפתיע לראות את המפ"כל לשעבר מגיע לפגישה", אמר גורם המעורב במקרה. לדברי קראדי, הוא משמש יועץ בטיחות ליוסי ורועי שוורץ, בעלי ה"פורום", בנושאים אחרים שאינם קשורים למועדון.

במועדון ה"פורום" סירבו להגיב.

משה קראדי לא השיב לפנייה בנושא.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully