וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל המועדון שבו נפצעה החיילת הורשע במוות ברשלנות באסון ערד

31.3.2015 / 11:07

רועי שוורץ, מבעלי "הפורום" בבאר שבע, היה שותף בהפקת הפסטיבל ב-95' שבו נמחצו למוות שלושה בני נוער בשל צפיפות ונדון לתשעה חודשי מאסר. במשטרה בודקים אם הכניס למועדון יותר אנשים מהמותר ביום שישי האחרון, כשדורון גונן נפצעה קשה לאחר שבליין במקום נפל עליה

כתב: יניר יגנה, עריכת וידאו: יאיר דניאל

המשטרה בודקת חשד לרשלנות מצד מנהלי מועדון "הפורום" בבאר שבע בשל פציעתה באורח קשה של הבליינית דורון גנון במקום ביום שישי האחרון – כך נודע היום (שלישי). בין היתר, בודקים במשטרה את האפשרות שהוכנסו למועדון יותר אנשים מהכמות המותרת בחוק.

כמו כן, חקירת המשטרה העלתה כי אחד מבעלי המועדון, רועי שוורץ, היה ממפיקי פסטיבל ערד ב-1995, האירוע שבו נמחצו למוות שלושה בני נוער. הוא הורשע ב-2001 בגרימת מוות ברשלנות ונדון לתשעה חודשי מאסר. שוורץ היה שותף להפקה שמכרה 25 אלף כרטיסים – כמות הגבוהה מכפי שאישרה המשטרה.

גנון, חיילת בת 19 מקריית גת, נפצעה באורח קשה ביום שישי האחרון בעת שבילתה במועדון, לאחר שצעיר נפל עליה. ככל הנראה הצעירה ישבה סמוך לבמה במועדון והבליין נפל עליה מהבמה. צוות מגן דוד אדום העניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר, שם היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מונשמת וסובלת מפגיעה בעמוד השדרה. שלשום היא החלה לנשום בכוחות עצמה, אולם מבית החולים נמסר כי עדיין מוקדם להעריך את סיכויי ההתאוששות שלה.

לקריאה נוספת:
מחדל האבטחה הענקי בנתב"ג נחשף: אדם דקר חובשת, המאבטח קפא במקום
דיכטר לוואלה: "ישראל צריכה לחדש היכולת ההתקפית נגד איראן"
"הלב נצבט": האנשים שנלחמים למלא את המקרר לפסח

דורון גנון, נפצעה במועדון הפורום בבאר שבע. פייסבוק, אתר רשמי
חשד לרשלנות מצד מנהלי המועדון. דורון גנון/אתר רשמי, פייסבוק

מהמשטרה נמסר כי מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי, הקים צוות חקירה בראשות קצין אגף חקירות ומודיעין דרום, ניצב משנה יורם תורג'מן, לבדיקת האירוע. הצוות, שכבר החל לאסוף ממצאים, כולל את גורמי הפיקוד המקצועיים בתחנת באר שבע, היועצת המשפטית של המחוז ותובעת רישוי העסקים של המחוז.

ביום שבת הגיעו בני משפחתה של גנון לתחנת המשטרה בבאר שבע והגישו תלונה על המקרה. בעקבות זאת פתחה המשטרה בחקירה. בהנהלת מועדון "הפורום" אישרו עצם התאונה במקום ומסרו: "אנו מצרים על המקרה, ומאחלים רפואה שלמה".

מתן גנון, אחיה האחר של דורון, אמר שלשום לוואלה חדשות כי אחותו שכבה שרועה במועדון מבלי שאיש יעזור לה במשך זמן רב. "בהתחלה אף אחד באמת לא ניגש ולא עזר. רק כשהחברות שלה התחילו לצעוק, מישהו שם לב, הגיע לשם איזשהו מאבטח לפי מה שהבנתי, הגיע חובש אל המקום. כנראה הוא אבחן אותה כשיכורה, בצורה הכי חאפרית שיכולה להיות".

עו"ד נועם אליגון המייצג את המועדון מסר בתגובה כי "קבוצת הפורום מברכת על כל בדיקה שמטרתה לשפוך אור על נסיבות פציעתה של דורון ומשתפת פעולה באופן מלא עם המשטרה. קבוצת הפורום מתפללת לשלומה ומאחלת לה בריאות והחלמה מהירה. לצד זאת נדחית בתוקף כל טענה אשר יש בה להטיל דופי בהתנהלות הפורום בליל האירוע, בפרט בכל הנוגע לטענה כי במועדון נכחו אנשים מעבר לכמות שהותרה בחוק".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully