וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא שם לב": דורון נפצעה קשה במסיבה, ו"נותרה שרועה"

29.3.2015 / 17:19

דורון גנון אושפזה עם פגיעה בעמוד השדרה לאחר שהצעיר נפל עליה מבמה במועדון "הפורום". משפחתה הגישה תלונה למשטרה והאירוע נחקר. אחיה של גנון נפצע אף הוא קשה במבצע "צוק איתן"

מערכת וואלה!

צעירה בת 19 נפצעה באורח קשה ביום שישי האחרון לאחר שצעיר אחר נפל עליה במועדון "הפורום" בבאר שבע. ככל הנראה ישבה הצעירה, דורון גנון מקריית גת, בסמוך לבמה במועדון והצעיר נפל עליה מהבמה. צוות מד"א העניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר, ושם היא אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מונשמת וסובלת מפגיעה בעמוד השדרה. היום (ראשון) בשעות הצהריים היא החלה לנשום בכוחות עצמה, אולם מבית החולים נמסר כי עדיין מוקדם להעריך את סיכויי ההתאוששות שלה.

אתמול הגיעו בני משפחתה של גנון לתחנת המשטרה בבאר שבע והגישו תלונה על המקרה. בעקבות זאת פתחה המשטרה בחקירה. בהנהלת מועדון "הפורום" אישרו את דבר התרחשות התאונה במקום ומסרו: "אנו מצרים על המקרה, ומאחלים רפואה שלמה".

מתן גנון, אחיה האחר של דורון, אמר שאחותו שכבה שרועה במועדון, מבלי שאיש יעזור לה, זמן רב. "בהתחלה אף אחד באמת לא ניגש ולא עזר. רק כשהחברות שלה התחילו לצעוק מישהו שם לב, הגיע לשם איזשהו מאבטח לפי מה שהבנתי, הגיע חובש אל המקום. כנראה הוא אבחן אותה כשיכורה, בצורה הכי חאפרית שיכולה להיות".

עוד בוואלה חדשות:
יחימוביץ' באולפן וואלה: "לא תהיה לנו שוב הנהגה דו-ראשית"
צפו במפה: לאן מסוכן לישראלים לנסוע בפסח?
איראן: על המעצמות להחליט - לחץ וסנקציות או הסכם

באר שבע: צעיר נפל על בת 19 במועדון ופצע אותה קשה. מערכת וואלה! NEWS
מונשמת וסובלת מפגיעה בעמוד השדרה. דורון גנון/מערכת וואלה! NEWS

אמה של דורון, גליה, התייחסה לפציעתו של בנה האחר, שי, ב"צוק איתן". "היום תודה לאל הוא אחרי שיקום ארוך, ועדיין בשיקום, אבל הוא הולך, שמח ורוקד. זה נותן את הכוח". שי עצמו אמר לוואלה חדשות: "המצב הוא מצב קשה, בכללי, לכולנו, ומתמודדים עם זה, אין ברירה. אחותי תעבור את זה, זה קטן עליה. זה קרה בעבר, עברנו את זה – נתמודד ונהיה חזקים ונעבור גם את זה".

האם גם התייחסה להרגלי השתייה במועדונים כחלק מהבעיה. "למרות שזה חלק מהבילוי לצערי פה במדינה, שלא יאפשרו לאנשים לשתות במועדונים. הייתי שמחה אם היו עוצרים את זה, אבל זה לא כזה פשוט, אנחנו לא יכולים לשנות את זה. אני חושבת שמגיל צעיר פשוט צריך ללמד אותם בבתי הספר, כאילו שזה יגיע מהמקום של חינוך נכון, ואז אני מקווה שאולי בעתיד יהיה בסדר".

לא מדובר בפציעה הקשה הראשונה במשפחת גנון. בקיץ האחרון נפצע אחיה של דורון, שי גנון, באורח קשה כשנלחם במבצע "צוק איתן" בקרב בשג'אעיה. "היא הלכה ל'פורום' עם חברות. היא ישבה על הספות ומישהו נפל עליה מלמעלה", סיפר האח. "היא צעקה לעזרה ואף אחד לא התייחס אליה".

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully