וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מונשמת אחרי שהתמוטטה: "המסיבה המשיכה כאילו שהיא חפץ"

דב גיל-הר ויניר יגנה

29.3.2015 / 16:31

מתן גנון, אחיה של הצעירה בת ה-19, שהתמוטטה במועדון "הפורום" בבאר שבע, האשים בריאיון לדב גיל-הר באולפן וואלה כי הטיפול בה לא נוהל כראוי. "פינו אותה בצורה ממש כושלת, פשוט בושה. אני מאמין שזה גם תרם לבעיות שיש לה עכשיו"

מערכת וואלה!

יומיים לאחר האירוע הקשה במועדון "הפורום" בבאר שבע, שבמהלכו נפצעה באורח קשה דורון גנון בת 19, לאחר שצעיר אחר נפל עליה, תקף היום (ראשון) בחריפות אחיה, מתן גנון, בריאיון לאולפן וואלה הן את אנשי המועדון והן את צוות מד"א על אופן התנהלותם במסיבה בליל שישי. "פינו אותה בצורה ממש כושלת, פשוט בושה. זה לא היה רציני בכלל, ואני מאמין שזה גם תרם לבעיות שיש לה עכשיו", האשים בצהריים.

לדבריו, "היא וכמה חברות ילדות שלה הגיעו למועדון והתיישבו על הבר או באחת המדרגות שם. אולי הייתה איזה קטטה מעל או שאולי מישהו החליק או נפל, אני ממש לא נכנס לזה. אדם נפל לה על הגב, שבר לה את הצוואר וכמה חוליות בעמוד השדרה".

עם זאת, למרות הפציעה הקשה, הוא טען כי "לקח המון זמן עד שפינו אותה, וזה היה בצורה מאוד רשלנית". הוא סיפר שאחותו שכבה שרועה במועדון במשך זמן רב מבלי שאיש יעזור לה. "בהתחלה אף אחד לא ניגש ולא עזר. רק כשהחברות שלה התחילו לצעוק מישהו שם לב", אמר בזעם. "המסיבה המשיכה להתקיים כרגיל כאילו שום דבר לא קרה, כאילו כוס שתייה נפלה על הרצפה ורק צריך להרים ולנקות".

עוד בוואלה חדשות:
צפו: הצצה לצוללת המתקדמת ביותר של צה"ל
יום עיון לח"כים החדשים: "הסטיגמה שגויה, הם עובדים קשה מאוד"
"מחסני הילדים" שבהם תינוקות מתים בדרום תל אביב

דורון גנון, נפצעה במועדון הפורום בבאר שבע. פייסבוק, אתר רשמי
"היא אובחנה כשיכורה, בצורה הכי חאפרית שיכולה להיות". דורון גנון/אתר רשמי, פייסבוק

"לקח הרבה זמן עד שהאמבולנס הגיע ועד שמישהו מוסמך טיפל בה", המשיך. "אני כחובש קרבי בצבא יודע שכשבנאדם נפגע בגב או בצוואר דבר ראשון הוא מחובר לצווארון או לוח גב. גם כשהגיע חובש הוא לא עשה ביסודיות את התשאול שלה. כנראה הוא אבחן אותה כשיכורה, בצורה הכי חאפרית שיכולה להיות". כמו כן, טען גנון בנוגע לבעלי "הפורום": "בסופו של דבר, במועדון רצו עוד לחסוך כסף והעמיסו על האמבולנס עוד שני שיכורים".

כעת, מאושפזת גנון במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא מונשמת ומורדמת. "היא לא מצליחה לזוז ולתפקד. היא התחילה קצת לדבר איתנו, והבשורה הטובה היא שהיא לא מונשמת כרגע ויכולה להזיז את יד ימין", אמר גנון. כשנשאל על זמן השיקום שיידרש לאחותו אמר: "אני חושב שעוד מוקדם להסיק מסקנות. כמובן שאנו מצפים ומקווים שהכול יהיה בסדר. הרופאים אומרים שאנו צריכים להיות אופטימיים, אבל אנחנו מוכנים לכל תרחיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתן גנון, אחיה של דורון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול הגיעו בני משפחתה של גנון לתחנת המשטרה בבאר שבע והגישו תלונה על המקרה. בעקבות זאת פתחה המשטרה בחקירה. בהנהלת מועדון "הפורום" אישרו את דבר התרחשות התאונה במקום ומסרו: "המועדון פעל בצורה אחראית ומסודרת ולפי הנהלים וחשוב להדגיש שאין חשד לפלילים. חובש מוסמך, מטעם המועדון, ניגש לדורון, העריך את מצבה והזעיק באופן מידי את מד"א, שהעניקו לה טיפול רפואי. דורון קיבלה טיפול מידי: מרגע התאונה ועד לרגע שבו עזב האמבולנס את מתחם המועדון לכיוון בית החולים עברו בין 14-12 דקות. נוסף על כך, בניגוד לפרסומים, יש לציין כי הבחור שנפל על דורון לא נפל מקומה עליונה, אלא ממדרגה בגובה של כ-50 ס"מ. אנו מצרים על המקרה, ומאחלים רפואה שלמה".

עבור בני משפחת גנון מדובר באסון השני שפוקד אותם בחודשים האחרונים. שי, אחיה של דורון, נפצע לפני כמה חודשים באורח קשה במהלך פעילות של פלוגת הסיור של גולני בשג'אעייה במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה. "רק סיימנו אסון אחד, וכבר אנחנו עוברים לשני", אמר גנון בצער. "זה עצוב, לא קל, אבל אנחנו חזקים. יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully