וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצועה בפיגוע הדריסה שוחררה: "תודה למי שהתפלל לשלומי"

30.4.2015 / 10:32

שבועיים לאחר הפיגוע הקטלני בגבעה הצרפתית בירושלים, שבו נהרג בן זוגה שלום שרקי, שוחררה שירה קליין מבית החולים כשהיא מחויכת ועומדת על רגליה. אמה: "היא מרגישה הרבה יותר טוב, וראתה את תיעוד הדריסה"

צילום מסך

שבועיים לאחר פיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים, שבו נפצעה באורח קשה, שוחררה הבוקר (חמישי) שירה קליין מבית החולים. "אני מודה מאוד לכל מי שטיפל בי בבית החולים ולכל מי שהתפלל ודאג לשלומי", אמרה קליין בת ה-24 בצאתה מבית החולים הדסה עין כרם בבירה, כשהיא מחייכת ועומדת על רגליה, "רציתי לחזור ללימודים, אבל אחכה כמה שבועות כדי להתחזק". היא הועברה לטיפולי שיקום במחלקה האורתופדית בבית החולים שיבא בתל השומר.

אמה של קליין, עדה, סיפרה כי מצבה של בתה הולך ומשתפר, והיא אף צפתה באירוע הקשה. "ברוך השם שירה מרגישה הרבה יותר טוב, ואנחנו מקווים שתמשיך ותשתפר. שירה יודעת את כל פרטי הפיגוע והשלימה פרטים דרך מה שסיפרנו לה. היא ראתה את הסרטון שמתעד את רגעי הדריסה", אמרה.

לקריאה נוספת:
"תבואו דחוף": האזינו לשיחה למד"א אחרי הדריסה בירושלים
המפכ"ל על הדריסה בירושלים: "חד משמעית - פיגוע"
מאות בעצרת לזכר שלום שרקי; "נפל במלחמה על הזכות לחיות בארץ"

שירה קליין שנפצעה בפיגוע  דריסה, בהדסה עין כרם, אפריל 2015. דוברות בית החולים הדסה עין כרם,
"רציתי לחזור ללימודים אבל אחכה כמה שבועות כדי להתחזק". קליין, הבוקר/דוברות בית החולים הדסה עין כרם

רופאה של קליין הוסיף על מצבה הרפואי. "שירה הגיעה להדסה לפני כשבועיים במצב קשה מאוד, והיא משתחררת כשהיא במצב טוב ויציב בהחלט", אמר פרופסור אירי ליברגל. "היא טופלה על ידי צוות הטראומה של בית החולים, ובכלל זה נוירוכירורגים ואורתופדים".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

אתמול פורסם לראשונה סרטון וידאו המתעד את הפיגוע הקטלני שבו נהרג שלום שרקי, חברה של קליין. בתיעוד ניתן לראות את כלי הרכב שבו נהג חאלד קוטינה, תושב מזרח ירושלים, נוסע בכביש 1 בבירה לכיוון הגבעה הצרפתית, סוטה בחדות מנתיבו ופוגע בעוצמה תחילה בקליין ואז בשרקי.

שלשום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד קוטינה בן ה-37 בגין רצח וניסיון רצח. לפי האישום, קוטינה, שהודה כי פעל ממניע לאומני, ביצע את המעשה כדי לנקום על חייהם הקשים של התושבים במחנה הפליטים שועפאט. "התלבטתי אם לעשות את הפיגוע כי ידעתי שזה יכול להרוס את חיי", אמר לחוקריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully