וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג הדמוקרטים בסנאט: "המתמודדים הרפובליקנים - לוזרים"

הסנאטור הבכיר הארי ריד התראיין לרשת CNBC האמריקנית ואחרי ששיבח את מועמדותה של הילרי קלינטון במרוץ לנשיאות, הרשה לעצמו להשתלח במתמודדים הרפובליקנים. "חושב שכולם אפסים"

צילום: רשת CNBC, עריכה: ניב פוקס

הסנאטור הבכיר ומנהיג הדמוקרטים בסנאט, הארי ריד, הרשה לעצמו לחרוג מהתקינות הפוליטית האמריקנית ולהשתלח במועמדים לנשיאות מהמפלגה היריבה. בריאיון לרשת CNBC התייחס ריד לבחירות הקרבות לנשיאות, ולאחר ששיבח את מועמדותה של הילרי קלינטון במרוץ והביע ביטחון בניצחונה, אמר כי כל המתמודדים הרפובליקנים הם "חבורת לוזרים".

ריד השתתף בתוכנית הראיונות speak easy. המראיין, ג'ון הארווד, ביקש לדעת מה חושב ריד על קלינטון, שהכריזה השבוע על מועמדותה באופן רשמי ואמר: "אני מחבב את הילרי מאוד. שוחחתי עם בעלה אתמול. אני אוהב איך שהוא מסיים את השיחות איתי – 'הארי אני אוהב אותך' - והוא אומר את זה כל הזמן". ריד ציין כי הוא מתנגד למאבקים פנימיים בתוך המפלגה, אך כשנשאל אם ימליץ לסגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שלא להציג את מועמדותו, הגיב בשלילה ואמר: "אני אוהב את ביידן ואין לו מילה רעה להגיד עליו".

אז, נשאל ריד מה דעתו על המאבק לנשיאות בתוך המפלגה הרפובליקנית, והשיב: "לא כל כך אכפת לי, אני חושב שכולם לוזרים".

מנהיג הדמוקרטים בסנאט, הארי ריד. רויטרס
"מחבב את הילרי מאוד". מנהיג הדמוקרטים בסנאט הארי ריד/רויטרס

עד כה הכריזו שלושה סנאטורים רפובליקנים באופן רשמי על התמודדותם בבחירות לנשיאות. הראשון להכריז היה הסנאטור טד קרוז מטקסס, המזוהה עם תנועת מסיבת התה השמרנית. אחריו הגיע הסנאטור ראנד פול ממדינת קנטאקי, הידוע גם הוא כשמרן, ולפני יומיים הודיע הסנאטור מפלורידה מרקו רוביו על כוונותיו להתגורר בבית הלבן.

בראשון האחרון הודיעה הילרי קלינטון באופן רשמי על התמודדותה. קלינטון העלתה לרשת את הסרטון הראשון שלה בקמפיין וכתבה בעמוד הטוויטר שלה: "אני רצה לנשיאות".

קלינטון היא המתמודדת הראשונה מטעם המפלגה הדמוקרטית המודיעה על כוונתה להתמודד לנשיאות ארצות הברית. היא נחשבת למועמדת מובילה במפלגה, ולא צפויה לה תחרות קשה מבית.

עוד חדשות מהעולם:
רוחאני: החוק לבחינת הסכם הגרעין בקונגרס - עניין פנים-אמריקני
החוק לבחינת הסכם הגרעין בקונגרס רוכך - ואושר פה אחד
אז ועכשיו: 100 שנים לקרב המדמם ממלחמת העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully