וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במשטרה: בשל פרשות המין - הוקפאו נופשונים עם לינות

המפכ"ל הורה לבטל זמנית את כלל הסיורים, ימי העיון וימי הנופש המבצעי. לדברי קצין בכיר, הסיבה היא שערוריות המין בצמרת הארגון. השוטרים: "מה אנחנו אשמים שהמפקדים ניצלו את הסיורים בפולין כדי להיות עם שוטרות?"

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: גדי וינסטוק

סערה מורגשת בשבוע האחרון בתוך המשטרה בעקבות החלטה שקיבל המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, להקפיא את כלל הסיורים, הגיבושים, ימי העיון וימי הנופש המבצעי, אשר כרוכים בהם לינות לילה. לפי שעה לא ברור אם גם המשלחות לפולין יוקפאו. קצין בכיר במשטרה אמר לוואלה חדשות כי הסיבה להנחיה החדשה של המפכ"ל היא שערוריות המין האחרונות בצמרת המשטרה.

"מה אנחנו, השוטרים הפשוטים, אשמים שהמפקדים ניצלו את הסיורים בפולין כדי להיות עם שוטרות", אמר בזעם שוטר ממשטרת תל אביב. שוטר אחר כינה את ההחלטה "משטרת צניעות". הוא האשים כי "הקצינים הבכירים חגגו באורגיות וניצלו שוטרות באירועים משטרתיים, ואנחנו עכשיו משלמים את המחיר". לדבריו, "אנחנו מחכים כל השנה לנופש מבצעי או לסיור לימודי. זה החמצן שלנו, שם אנחנו מבלים וצוברים כוח להמשיך. לא לכל שוטר יש את היכולת הכלכלית לממן חופשה בבית מלון, ועכשיו לוקחים לנו את זה".

טלטלה בצמרת המשטרה || סיקור מיוחד בוואלה חדשות:
בגלל פרשות המין במשטרה - הימ"מ נותרה ללא מפקד
קצין המשטרה החשוד שסחט והטריד אישה - ראש מחלקת התנועה
עלה התאנה של דנינו: הקצינות נשלחות לקו האש

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בשפרעם. יותם רונן
"השוטרים הפשוטים משלמים את המחיר". המפכ"ל דנינו/יותם רונן

בנוגע לשני קצינים בכירים החשודים בעבירות מין - הן במקרה של מפקד מחוז ש"י לשעבר ניצב בדימוס קובי כהן והן במקרה של מפקד מחוז חוף לשעבר ניצב בדימוס חגי דותן – ישנו חשד להטרדה מינית בהקשר של נופש או משלחת רשמית של המשטרה. במקרה של ניצב דותן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה חדשות, נטען כי אמר לשוטרת: "את נוסעת להשתלמות באילת? יופי, נהיה באותו חדר". בחקירתו אמר דותן שאולי לא היה צריך לומר זאת, אולם הבהיר כי לדברים לא היו משמעות מינית בשום שלב. לטענת מקורביו של דותן מדובר באמירות שיכולות להתפרש בשני מובנים.

במקרה של כהן, החשד הוא כי במהלך כהונתו בתפקיד החל להתכתב עם שוטרת בפייסבוק ועל פי החשד אף הבטיח לה כי ייקח אותה לפולין, על אף שלא שובצה לנסיעה, שבה עמד כראש המשלחת מטעם המשטרה. על פי תוכן ההתכתבות, שהגיע לידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), הבטיח לכאורה כהן לשוטרת כי אם היא "תיצמד אליו", ותתלווה אליו למסע המשטרה לפולין, "יהיה לך טוב", כלשונו. בהתכתבות נראה לכאורה כי הקצין הבכיר אף הבטיח לשוטרת שהיא תקודם בארגון. כמו כן, מההתכתבות עולות מחמאות של הקצין לשוטרת, שבהן תיאר כמה הוא "מחבב" אותה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
חגי דותן, מפקד מחוז חוף במשטרה, מאי 2011. מגד גוזני
"את נוסעת להשתלמות באילת? יופי, נהיה באותו חדר". ניצב בדימוס חגי דותן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully