וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין המשטרה החשוד שסחט והטריד אישה - ראש מחלקת התנועה

19.2.2015 / 9:31

נצ"מ ידידיה סבג מהמטה הארצי נחקר במח"ש בחשד שלפני כארבע שנים הוא התנה סיוע לאישה שביקשה לגייס את בנה למשטרה בקיום יחסי מין. בחקירתו הכחיש סבג את החשדות נגדו

סגן ניצב ידידיה סבג. חטיבת דובר המשטרה
הקשר נוצר כשטיפל במשפחתה השכולה של המתלוננת. נצ"מ ידידיה סבג/חטיבת דובר המשטרה

ניצב משנה ידידיה סבג, ראש מחלקת התנועה במטה הארצי של המשטרה, הוא הקצין החשוד שהטריד מינית וסחט באיומים אישה שביקשה לגייס את בנה למשטרה, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. ביום שלישי האחרון נחקר סבג במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), אז הטיחו החוקרים בפניו את טענות המתלוננת שאירעו לטענתה לפני כארבע שנים. לדבריה, הקשר בין השנים נוצר כאשר סבג טיפל במשפחתה, הנחשבת משפחה שכולה של היחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב. על פי החשד, כאשר ביקשה המתלוננת מסבג לסייע בגיוס בנה לשירות חובה במשטרה, הוא התנה את הגיוס בקיום קשר מיני בין השניים.

המתלוננת עוד סיפרה כי היא שיתפה את טענותיה עם מפקד הימ"ר דאז, ניצב ש', המשמש כיום כמפקד הימ"מ, וכן עם מפקד הימ"ר הנוכחי, נצ"מ גדי אשד. מח"ש ניקו את ניצב ש' ואת נצ"מ אשד מכל חשד, אך ממשיכים את החקירה בנוגע לסבג.

עוד בנושא || טלטלה במשטרה:
עלה התאנה של דנינו: הקצינות נשלחות לקו האש
לאור החשד להטרדה מינית: מפקד ימ"ר חוף פוטר מהמשטרה
דנינו הודיע לניצב דותן ולנצ"מ איבגי על פיטוריהם

עו"ד ליאור אפשטיין בבית משפט השלום ראשון לציון. ניב אהרונסון
"מאמינים ששיתוף הפעולה של הקצין יביא למסקנה מהירה". עו"ד ליאור אפשטיין, בא כוחו של נצ"מ סבג/ניב אהרונסון

במהלך החקירה הכחיש סבג את החשדות נגדו. בא כוחו, ליאור אפשטיין, מסר בתגובה: "בסערת התיקים צריך להקפיד שהתמים לא מתערבב עם הטמא. החשדות בתיק הזה אינם ברוח תופעת ניקוי האורוות המתרחשת, אלא קשורים למינויו של אחד הניצבים העתידיים. יש לבדוק ולבחון לעומק את טענות החקירה ואנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה של הקצין יביא למסקנה מהירה".

המתלוננת הגיבה לדבריו של עו"ד אפשטיין: "עדיף לו, ללקוחו של עו"ד אפשטיין הנכבד, כי יבדוק ויבחן היטב את ציציותיו ודרך התנהלותו ושלא ירתום עגלות לפני הסוסים. טוב יהיה אם ישנן את האמירה 'קשוט עצמך קודם'".

במקביל לחקירתו של נצ"ב סבג, נחקר גם ניצב-משנה תושב הצפון בחשד שעשה מעשה מגונה במתנדבת במשטרה וכן שהטריד מינית כמה שוטרות, תוך ניצול יחסי המרות ביניהם. על פי החשד, בשנה האחרונה ביקשה המתנדבת את עזרתו של הקצין בעניין אישי. זה הבטיח לנסות לעזור לה וקבע איתה בלובי של בית מלון. אז, על פי החשד, הוא ניסה לגעת בצעירה ולנשק אותה בניגוד לרצונה. מלבד עבירות המין, הקצין חשוד גם בהפרת אמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully