וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף החשד לעבירות מין: מפקד מרחב מוריה עדיין בתפקידו

2.2.2015 / 17:20

גורמים במשרד המשפטים הביעו תמיהה בשיחה עם וואלה! חדשות כיצד במחלקת המשמעת של המשטרה לא החליטו להוציא את נצ"מ קובי דוידיאן לחופשה כפויה עד לבירור החשדות נגדו להטרדה מינית ולמעשה מגונה. "נראה לא טוב"

ניצב משנה קובי דוידיאן החשוד שהטריד מינית פקודות שלו.. באדיבות חדשות ערוץ 2,
החקירה עדיין בעיצומה. נצ"מ קובי דוידיאן/באדיבות חדשות ערוץ 2

למרות שמתנהלת נגדו חקירה בחשד שהטריד מינית וביצע מעשים מגונים בשוטרת שהייתה תחת פיקודו בשנת 2005, מפקד מרחב מוריה, ניצב-משנה קובי דוידיאן, ממשיך לשרת בתפקידו: גורמים במשרד המשפטים ששוחחו עם וואלה! חדשות הביעו היום (שני) תמיהה כיצד במחלקת המשמעת של המשטרה לא החליטו לנקוט נגדו הליך כלשהו, כמו למשל הוצאה לחופשה, עד לבירור כל החשדות נגדו. זאת, במיוחד לאור העובדה שהחקירה נגד דוידיאן עדיין נמצאת בעיצומה. במסגרתה, בין השאר, עברה המתלוננת בדיקת פוליגרף במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) ונמצאה דוברת אמת.

"אם ניצב קובי כהן (מפקד מחוז ש"י שפרש מהמשטרה בעקבות חקירה שנפתחה נגדו בחשד לניהול קשר אסור עם שוטרת שהייתה תחת פיקודו – י"א) הוצא לחופשה ואפילו הודיע על פרישה, אין שום סיבה שהמשטרה, ולו למראית עין, לא תעביר את דוידיאן לתפקיד אחר, עד שיתבררו החשדות נגדו", אמר גורם משפטי. לטענתו, "אפשר היה לנהוג אחרת, כי מה שקורה עכשיו, לא נראה טוב".

מהמשטרה נמסר: "לאחר שחומר החקירה בעניינו של נצ"מ קובי דוידיאן שהועבר על ידי מח"ש נבחן במחלקת משמעת, הוחלט לאפשר את המשך שירותו של הקצין עד לקבלת חומרי חקירה נוספים, אז יישקל עניינו בשנית".

עוד בוואלה! חדשות:
אורית נהרגה כששניים הציתו את דירת השכנים שמתחתיה
הצצה ראשונה: תמונות מרהיבות מ"החוף הסודי" במפרץ אילת
סקר: הבריטים מעדיפים את איראן על ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully