וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורית נהרגה כששניים הציתו את דירת השכנים שמתחתיה

2.2.2015 / 14:08

אורית לונדון, בת 24, שמתה מפצעיה אחרי שנפצעה אנושות בשריפה בבית מגוריה בפסגת זאב, נפלה קורבן לסכסוך בין בני הזוג שגרים בדירה שמתחתיה לבין תושב מזרח העיר ובת זוגו היהודייה. הם חשודים ברצח

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל, קשת סידי

אורית לונדון, תושבת ירושלים בת 24, אשר מתה בסוף השבוע מפצעיה אחרי שנפצעה אנושות בשריפה בבית מגוריה בשכונת פסגת זאב לפני כשבוע וחצי, נפלה קורבן לסכסוך אלים שלא הייתה קשורה אליו – כך הותר היום (שני) לפרסום. חוקרי מפלג התשאול ביחידה המרכזית במשטרת ירושלים עצרו שלושה בני אדם בחשד למעורבות בהצתת הבית ורצח – אחמד שוויקי וסמיח רג'אבי, תושבי כפר עקב שבמזרח ירושלים, וצעירה יהודייה תושבת העיר בת 24, שצו איסור פרסום הוטל על שמה.

השריפה פרצה בדירתה של צעירה המתגוררת בווילה בת שלוש קומות ברחוב בצלאל בצרווי שבבירה, ואשר היא ובן זוגה, תושב מזרח ירושלים, היו מצויים בסכסוך עם שוויקי ועם בת זוגו היהודייה. לונדון, שהייתה לכודה בדירה שמעל, הועברה לידי צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום לאחר שחולצה על ידי כבאים שפרצו למבנה הבוער תוך סיכון חייהם. היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מכוויות בכל חלקי גופה ומשאיפת עשן. ביום שישי מתה מפצעיה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

עוד בוואלה! חדשות:
הרצוג באולפן וואלה!: "ליברמן הוא ימני קיצוני"
"סכנת חיים" ידועה מראש: איך המדינה מטפלת בעומס בחדרי המיון?
בשל פיטורי 140 עובדים: עובדי "תרכובות ברום" פתחו בשביתה

אורית לונדון. באדיבות המשפחה
אורית לונדון/באדיבות המשפחה

על פי הפרטים שהותרו היום לפרסום, מחקירת המשטרה עלה כי בין שוויקי ובת זוגו היהודייה לבין הדיירת שדירתה הוצתה ובן זוגה, ערבי תושב מזרח ירושלים, פרץ סכסוך על רקע כספי. לכן, תכננו שוויקי ובת זוגו מראש להצית את הדירה. במהלך הערב והלילה הם וידאו, לטענתם, כי הדירה ריקה, הגיעו למקום עם רכבו של חברם, רג'אבי, שהמתין ברחוב בעוד שניהם עלו לדירה, פרצו את דלת הכניסה אליה, הציתו אותה, גנבו בגדים ובשמים ונמלטו. בחקירתם הם קשרו את עצמם לאירוע ואף שחזרו אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שריפה בווילה בפסגת זאב בירושלים, בת 24 נפגעה קשה מאוד. כבאות והצלה ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
דירתה השרופה של אורית/מערכת וואלה! NEWS, כבאות והצלה ירושלים

מפקד צוות החקירה המיוחד שהוקם לחקירת השריפה, רשף משה אלעזרי, ראש ענף החקירות במחוז ירושלים, הסביר את הנסיבות שהובילו לשריפה. "בחקירה שביצעתי עם צוות החקירה, הגענו למסקנה כי השריפה הוצתה במתכוון בדירה בקומה השנייה", אמר. "במבנה בו הוצתה השריפה קיימות מספר דירות להשכרה שנבנו ככל הנראה באופן ארעי ולא בהתאם לייעוד הבית. בבדיקת תבנית השריפה ראינו כי השריפה והעשן התפשטו מהחדר אל הקומה העליונה והצטברו בה באופן מסיבי ביותר. בנוסף כתוצאה מכך שהמבנה שונה מייעודו ונבנו בו מספר דירות ארעיות ללא חלונות ופתחים ראויים, שחרור העשן והחום לא פעל כמתוכנן ולוחמי האש שחשו למקום נאלצו לשבור חלונות וקירות במבנה כדי לשחרר את העשן והחום בצורה מהירה".

בית משפט השלום בבירה הורה היום על הארכת מעצרם של השלושה. מעצרם של שוויקי ורג'אבי הוארך עד ליום ראשון הבא, מעצרה של הצעירה הוארך עד ליום חמישי. הדיון בעניינו של רג'אבי טרם הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully