וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלם" במשטרת ירושלים מהחשדות נגד הקצין הבכיר

15.9.2014 / 11:29

עמיתיו למחוז של מפקד מרחב מוריה, אשר נחקר בחשד להטרדה מינית של שוטרת שהייתה תחת פיקודו, מספרים על "תחושות קשות" ומודים: "לא ברור איך הוא יוכל להראות את פרצופו בתחנה"

ניצב משנה קובי דוידיאן החשוד שהטריד מינית פקודות שלו.. באדיבות חדשות ערוץ 2,
"הנזק כבר נעשה". דוידיאן/באדיבות חדשות ערוץ 2

"התחושות הן קשות, כולם כאן בהלם" – כך הודה אמש (ראשון) גורם במחוז ירושלים של המשטרה, עם פרסום הידיעה על חקירה שנפתחה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) נגד מפקד מרחב מוריה, ניצב-משנה קובי דוידיאן, בחשד להטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים בשוטרת שהייתה תחת פיקודו בשנת 2005.

"זהו התפקיד השני שלו בדרגת ניצב-משנה", הוסיף הגורם, "אותו הוא ממלא רק כמה חודשים, וכולם ציפו שלאחר שנה או שנתיים הוא יקודם לדרגת תת-ניצב כמפקד מרחב גדול יותר, כסגן מפקד המחוז או כראש אגף". לדבריו, "מדובר בקצין מוערך, אחד המבטיחים ביותר במחוז. הוא אינטיליגנט מאוד, בעל חושים של חתול, חד, קר רוח ורהוט. יש לו היסטוריה של פיקוד על פעילות מבצעית ענפה בתקופות הקשות והמתוחות שהעיר ידעה".

עוד בוואלה! חדשות:
תמיכה בקצין שירה בבדואי: "החיילים חסרי אונים"
פרשת הזמר מ"כוכב נולד": אביו חשוד באונס הנערה
8 שנות מאסר לעו"ד שהורשע בקשירת קשר לרצח

קציני משטרה נוסעים באוטובוס. ShutterStock
"יש לו היסטוריה של פיקוד על פעילות מבצעית ענפה בתקופות הקשות והמתוחות שהעיר ידעה"/ShutterStock

אין זו הפעם הראשונה ששמו של דוידיאן נקשר בתלונות על הטרדות מיניות. ב-2009 נבדקו תלונות בגין הטרדה מינית מצד שתי שוטרות ששירתו תחת פיקודו עת היה ראש אגף התנועה של משטרת מחוז ירושלים. הוא זוכה מאוחר יותר בתיק שנפתח נגדו בבית הדין המשמעתי של המטה הארצי.

גורם נוסף במחוז תיאר את התחושות הקשות בקרב עמיתיו לעבודה של דוידיאן. "אף אחד עוד לא יודע מה טיב החשדות נגדו, וכולם כאן מקווים שזה ייעלם באותה מהירות בה זה הגיע, אבל לא הייתי רוצה להתחלף אתו היום", אמר. "לא ברור איך הוא יוכל להראות את פרצופו בתחנה, מה הוא יסביר לאשתו ולילדיו. מה שבטוח זה שאת המחיר הוא כבר שילם, ואם יתברר שהכול עורבא פרח, אף אחד לא יוציא פרסום מתקן. הנזק כבר נעשה".


לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully