וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר לעו"ד שהורשע בקשירת קשר לרצח

14.9.2014 / 15:52

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע עוד כי עו"ד גור פינקלשטיין, שהורשע גם בכוונה מחמירה וניסיון לחבלה בכוונה מחמירה בבן זוגה של גרושתו, ישלם פיצויים בסך מאה אלף שקל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן-דוד

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) שמונה שנות מאסר ותשלום פיצויים בסך מאה אלף שקלים על עורך הדין גור פינקלשטיין, אשר הורשע בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חבלות בכוונה מחמירה וניסיון לחבלה בכוונה מחמירה בדניאל כהן, בן זוגה של גרושתו. יתרה מכך, פינקלשטיין הורשע בקשירת קשר לרצח וניסיון לשידול רצח של אחד מעדי התביעה בתיק נגדו ובשיבוש מהלכי משפט.

עו"ד גור פינקלשטיין, מואשם בהנחת מטען חבלה, הצתה ורצח בן זוגה של גרושתו, מאי 2011. נמרוד סונדרס
פינקלשטיין/נמרוד סונדרס

עם זאת, בית המשפט זיכה את פינקלשטיין בגין ניסיון רצח של גרושתו, ניסיון לפגוע במהנדס העיר תל אביב שוטה חובל, ובגין הצתת מבנה כת הסיינטולוגיה ביפו. בשנת 2011 הואשם פינקלשטיין יחד עם שישה נאשמים נוספים בשורה ארוכה של עבירות, ובהן ניסיונות לרצח וחבלה בכוונה תחילה.

העונש שהושת היום על פינקלשטיין נחשב לקל במיוחד. התביעה בתיק ביקשה לגזור על פינקלשטיין יותר מ-15 שנות מאסר, ולכן קיים סיכוי גבוה שיוגש ערעור על העונש. זאת, משום שהוא לא נמצא בתוך מתחם הענישה שנקבע. לפי תיקון 113 לחוק העונשין, יש לחרוג ממתחם ענישה רק לצרכים של שיקום נאשם, וזה אינו המקרה הנוכחי.

עוד בוואלה! חדשות:
כץ: הסרבנים חשפו סודות, הכול מרוח בעיתונים
האוצר יציג התקציב ל-2015: לא יועלו מסים, הגירעון יגדל
מיהו האזרח הבריטי הנוסף המוחזק בשבי דאעש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully