וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הזמר מ"כוכב נולד": אביו חשוד באונס הנערה

14.9.2014 / 18:14

על פי החשד, אביו של פליט תכנית הריאליטי אנס את הנערה בעת שהסיע אותה לאחר שהותקפה על ידי בנו וחברו, שמעצרם הוארך בארבעה ימים. בית המשפט הכריז על האב עבריין נמלט

צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם בן-דוד

התפתחות בפרשת עבירות המין שבה מעורב פליט הריאליטי שהשתתף בתכנית "כוכב נולד": במהלך הדיון היום (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב, עלה החשד כי אביו של הזמר חשוד באונס הנערה, בת 18, בזמן שהסיע אותה לביתה לאחר שהותקפה על ידי בנו וחברו. האב הוכרז עבריין נמלט על ידי בית המשפט, ומעצרם של השניים האחרונים הוארך בארבעה ימים. כמו כן, בית המשפט השאיר על כנו את איסור פרסום שמותיהם של המעורבים בפרשה.

במשטרה מעריכים כי האבא, בטרם אנס לכאורה את הנערה, שהה בדירה שבה התרחשה התקיפה המינית, ולאחר מכן הסיע אותה לביתה ואילץ את הנערה לעשן סמים. "האירוע קרה לאחר שנאנסה לכאורה על ידי חברו של הזמר. היא נבהלה, ואז נכנס לתמונה האב והיא פעלה מתוך פחד ממנו", אמר גורם במשטרת תל אביב. במשטרה אומרים כי הנערה נמצאת במצב נפשי קשה בעקבות האירוע. היא מסרה גרסה ראשונית שבו היא מתארת את אשר אירע לה לטענתה, אולם מאז מתקשים החוקרים לדובב אותה בשל מצבה. "היא עברה טראומה לא פשוטה", הוסיף גורם בכיר במשטרת תל אביב.

עוד ידיעות על פלילים ומשפט בוואלה! חדשות:
חשד: גנבו רכב עם בן 4 בתוכו - ונמלטו; לילד שלום
הרב ברלנד שוחרר ממעצר: "לא היה ולא נברא"
חשד לחיסול במשולש: הרוג ופצוע קשה מירי מרכב חולף

גורמים במשטרה ביקרו את החלטת בית המשפט להשאיר את צו איסור הפרסום על כנו, לבקשת עורכי הדין המייצגים את החשודים. זאת, על אף שהוצא נגד האב צו מעצר. "איך מצפים שהציבור יסייע באיתורו של חשוד מרכזי באונס נערה, כשבית המשפט אוסר את פרסום שמו על מנת לא לפגוע בשמו הטוב של חשוד אחר?", תהה גורם במשטרה.

על פי החשד, הזמר, שהשתתף בעבר באחת העונות של כוכב נולד, ביצע בנערה מעשה סדום ואף שידל וסייע לאונס. במשטרה חושדים כי הזמר הכיר את הנערה בפייסבוק, הזמין אותה למקום מגוריו וקיים עמה יחסי מין, ולאחר מכן דרש שתשכב עם שותפו לדירה. משסירבה, אנס אותה השותף ואף ביצע בה מעשי סדום. הזמר מכחיש את המיוחס לו וטוען כי הכל בוצע בהסכמה. לאחר מכן אביו של הזמר הסיע אותה לביתה, אולם בדרכם אילץ את הנערה לעשן סמים ואז אנס אותה לכאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully