וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול במשולש: הרוג ופצוע קשה מירי מרכב חולף

שלומי גבאי

12.9.2014 / 13:37

צעיר בן 20 נהרג ואחיו נפצע קשה ופונה לבית החולים. המשטרה מעריכה שהרקע הוא סכסוך בין עבריינים. תושב הכפר: "הפשע במגזר הערבי משתולל ומבחינת המדינה זה בסדר"

תמונות מזירת רצח הצעירה בקלנסווה. פאנט
"כל יום נרצחים אנשים ואף אחד מהמשטרה לא עושה כלום"/פאנט

עלי עבד אל-רני, בן 20, נהרג ואחיו חסן עבד אל-רני, בן 32, נפצע באורח קשה מירי בכפר קרע שבוואדי ערה. השניים נורו מרכב חולף, והיורה נמלט מיד מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה, וההערכה היא שמדובר בחיסול מסגרת סכסוך בין עבריינים.

צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של עלי ופינה את אחיו לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא סובל מכמה פצעי ירי בפלג גופו העליון. בעקבות אירוע הירי לקה אדם ששהה במקום בחרדה, וצוות מד"א טיפל בו במקום. כוחות גדולים של המשטרה הגיעו למקום.

עוד על האלימות במשולש:
חשד לחיסול בשרון: גבר בן 62 נורה למוות ליד נתניה
שלושה הרוגים מירי באזור באקה אל-גרבייה וטייבה

פראמדיק של מד"א, תאופיק בסול, שטיפל בנפגעים, סיפר: "הגענו לזירה קשה שבה המולה רבה. בצד הכביש עמד רכב ובו שני גברים, אחד מהם, צעיר כבן 19, היה ירוי בפלג גופו העליון ומחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. פציעתו הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני, גבר כבן 33, היה בהכרה וסבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי, ולאחר שייצבנו את מצבו בשטח פינינו אותו במהירות לבית החולים במצב קשה".

"שאלה של זמן עד שתבוא הנקמה"

תושבי הכפר מספרים על פחד שבו הם חיים בשל החיסולים המרובים באזור ועל תחושת חוסר הביטחון להסתובב שם ברחובות. לדברי תושבים אחדים, הם נאלצים לוותר על פעילויות של ילדיהם בסוף השבוע, בפרט בימי שישי, משום שרוב האירועים הפליליים באזור בתקופה האחרונה אירעו ביום שישי.

תאופיק, תושב הכפר, מתח ביקורת על התמודדות המשטרה עם גל החיסולים באזור. "כשיש 20 נערים שזורקים אבנים על השוטרים יש מאות שוטרים שחוסמים את הכפר ומסוק באוויר, והשוטרים יורים גז ורודפים אחרינו עם סוסים, אבל כשכל יום נרצחים אנשים ונפגעות משפחות, ואף אחד מהמשטרה והממשלה לא עושה כלום", טען תאופיק. "מה קרה? הדם שלנו לא אותו צבע כמו של היהודים? הפשע במגזר הערבי משתולל ומבחינת המדינה זה בסדר. עכשיו זאת שאלה של זמן מתי תבוא הנקמה ושוב יהיה רצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully