וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לטרור: מאות חיילים נפרסו ברחבי צרפת

ראש הממשלה מנואל ואלס הודיע כי האבטחה תתוגבר במהלך חג המולד. זאת, לנוכח האירועים האחרונים במדינה, בהם דריסת עוברי אורח בעיר דיז'ון ביום ראשון. "אין קשר בין התקריות, אך אנו לא מזלזלים באיומים"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

צרפת תתגבר את האבטחה במדינה בעקבות האירועים האחרונים שעוררו את החשש מגל טרור – כך הודיע היום (שלישי) ראש הממשלה מנואל ואלס. ואלס אמר כי 300 חיילים נפרסו ברחבי המדינה במהלך תקופת חג המולד, אך הבהיר כי אין קשר בין התקריות.

אתמול נפצעו יותר מעשרה בני אדם מפגיעת רכב שנסע לתוך שוק בעיר נאנט, והיום אחד מהם מת מפצעיו. עם זאת, משרד הפנים הבהיר כי אין חשד שמדובר בפיגוע טרור. ביום ראשון נהג שצעק בערבית "אללה אכבר" דרס עוברי אורח בעיר דיז'ון וגרם לפציעתם של 13 אנשים. בשבת דקר אדם שלושה שוטרים ואז נורה על ידם למוות.

עוד ידיעות מהעולם
ארה"ב מכחישה: "לא הפלנו את האינטרנט בקוריאה הצפונית"
שוטר לבן ירה 14 פעמים בהומלס שחור – ולא יועמד לדין
האפיפיור: הכנסייה לוקה באלצהיימר רוחני וברכילות חבלנית

חיילים צרפתיים מפטרלים ליד מגדל אייפל בפריז כחלק מתגבור האבטחה במדינה, 23 בדצמבר 2014. רויטרס
חיילים צרפתים מפטרלים ליד מגדל אייפל בפריז, היום/רויטרס

"אין קשר בין המקרים", אמר ואלס בריאיון לרדיו, אך הדגיש כי הוא מבין את החשש בציבור. לדבריו, כוחות הביטחון מתמודדים עם בודדים שפועלים על דעת עצמם ולא משתייכים לקבוצה מאורגנת. "אנחנו לא מזלזלים באיומים האלו", הדגיש ראש הממשלה. "התגובה הטובה ביותר היא להמשיך ולחיות בשלווה, יחד עם אמצעי הזהירות הנדרשים, כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully